نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

اینم شاهکار مامان

1392/7/18 11:02
509 بازدید
اشتراک گذاری

این هم از عکس نرگس بعد از شاهکار مامان، چون دوربینمون خراب بود با موبایلم گرفتم که خیلی جالب نشده

 

 

نرگسم داره با این اسباب بازیش بازی میکنه اون همه این شکلا رو قشنگ تشخیص میده و هرکدومو میذاره روی جای خودش. این عکسا یک روز بعد از کوتاه کردن موهاشه.

 

 

دیدین گفتم خیلی هم بد نشده ولی آقای همسر گرامی میگن افتضاح شده

اینم از روحیه دادن آقایونه دیگه

پی نوشت:  

 

امروز نرگس مامان 22 ماهه شد. 22 ماهگیت مبارک عزیزم دیگه داریم به تولدت نزدیک میشیم 2 ماه دیگه مونده تا تولد خانم مهربون خودمتشویق تشویقتشویقتشویق

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

عزیز دلم وقت ندارم بیشتر از این بنویسم حالت خوب نیست خودم هم هنوز خوب نشدم . ایشالا تا بخوایم بریم سفر مشهد هردوتامون خوب خوب بشیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
18 مهر 92 9:26
نه بابا خيلى هم بد نيست ...
شايد چون خيلى كوتاه شده درست ندارن ، چون آقايون معمولا موى خيلى كوتاه دوست ندارن

آره میگن خیلی کوتاه شده اونجوری بهتر بود

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
18 مهر 92 9:27
ما روحيه مى ديم به جاش....
به افتخار مامانى نرگس جونم


ممنون عزیزم بالاخره یکی به ما روحیه داد
مامان اهورا
18 مهر 92 10:39
22 ماهگیت مبارک عزیز دلم!!!!!!!!1 برات یه دنیا شادی و خوشبختی و سلامتی آرزو می کنم.
خاله شیدا و روشا
18 مهر 92 18:08
سلام مامانی
ماشالا چه دختر خوشگلی دارید,کجا موهای نرگس جونم افتضاح شده,به نظر من که ماهه
22 ماهگی ات مبارک باشه خوشگلم

شما لطف دارید
خیلی ممنون خاله جون

فرشته
19 مهر 92 0:38
خیلی هم خوب شده
22 ماهگیت مبارک نرگس کوشولووووووووو
میخوای بری مشهد؟؟؟؟؟؟؟

ممنون عزیزم
آره نایب الزیاره هستم انشاالله

abji hannaneh
19 مهر 92 10:57
Salem
Bahbah cheghadr khoshmel shock asisam

منون آبجی

مامان مرضیه
19 مهر 92 14:43
22 ماهگیت مبارک نرگس عزیزم
آفرین به دختریه باهوش موهاتم به قول مامانی اونقدرام بد نشدهااااا ببین موگیر زده زیاد خرابکاریش پیدا نباشه

ممنون خاله جون
آفرین به این هوش و ذکاوت

مامان پریسا
19 مهر 92 20:24
22 ماهگی دخملی مبارک باشه



نه عزیزم عکس هات خیلی هم خوب هستن

ممنون عزیزم

مامان تارا
20 مهر 92 18:03
یه امیدی بهت هست ... بهش میاد مبارکش باشه 22 ماهگی خوشگل خاله مبارک باشه ایشالا هردوتون زود زود خوب بشین و برین مشهد نایب الزیاره ما هم باشین
منصوره مامان زهره
20 مهر 92 19:48
22 ماهگیت مبارک خاله جون!
موهاشم خیلی خیلی قشنگه و بهش میاد الان تووووووووپ روحیه گرفتی؟!


واقعا" روحیه دادینا
مامانیِ زهرا
20 مهر 92 23:45
خیلی هم قشنگ شده ، به افتخار نرگس جون و مامان نازش
ایشالله هر دوتون زودی خوب بشین و سفر بهتون خوش بگذره


[بوس]
(زهره)مامان فاطمه
21 مهر 92 11:34
ماشااله به نرگس جون
هدیه خداوند
27 مهر 92 15:14
fiبهتره از هیچه


مامان اباصالح جون
28 مهر 92 0:46
سلام خواهری
وای چه دخمل نازی
ببخشید کامنتت رو دیر تایید کردم
علتش رو تو آپ جدیدم گفتم>>>
ببخشید واقعا شرمنده

سلام گلم
خواهش میکنم عزیزم دشمنتون شرمنده

مامان یاسمن و محمد پارسا
29 مهر 92 4:36
22 ماهگیت مبارک عزیزم ایشالاه بهتر میشی عزیز دلم منتظر اون روز قشنگ هستم عزیز دلم ان مامان امیدوارم حالتون بهتر شده باشه
زهرا (مامان طه )
30 مهر 92 11:07
22 ماهگیش مبارک بروزم بیا
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
30 مهر 92 16:24
رفتين مشهد خيلى التماس دعا
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
1 آبان 92 11:59
در غدیر خم، ولایت شد قبول / برد بالا دست مولا را رسول رفت بالا دست خورشید غدیر / شد امام و مقتدای ما، امیر سرآغاز امامت و ولایت برشما مبارک باد . . .
مامان الینا جونی
4 آبان 92 19:49
عزیزم نرگس جونی چقدر قشنگ داره بازی میکنه با اسباب بازی خوشگلش آفرییین


آره نرگسم خیلی خوب با اسباب بازی هاش سرگرم میشه
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
5 آبان 92 23:02
هنوز برنگشتيد؟؟ حالتون خوبه ؟

برگشتیم برگشتیم ایشالا به زودی آپم

هدیه خداوند
7 آبان 92 9:06
ابجی نکنه رفتید مشهد ساکن شدید خبری ازتون نیس
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
8 آبان 92 9:10
كجايين پس ....؟؟؟؟


اومدیم عزیزم
مامان ضحـــــــــــــا
12 آبان 92 8:53
سلام
22 ماهگيت مبارك نرگس جون
موهات رو هم كه كوتاه كردي مبارك باشه بهت مياد.
آفرين به نرگس باهوش و زرنگ كه شكلها رو خوب تشخيص ميدي و سر جاشون ميذاري

ممنون خاله جون بازم سر بزنید