نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

3 ماهگی نسترن و عکسایی از دو خواهر

1393/3/1 19:14
1,937 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر گلای خودم نرگس جونم و نسترن خانم خوشکلمبوس

 

عزیز دلم نسترن گلی مامان امروز 3 ماهه میشه .

 

3 ماهگیت مبارک باشه عشقم

مبارک مبارک تولدت مبارک

 

در ادامه عکسایی از دو خواهر گذاشتم

 

جمعه گذشته دلم از آدمای روزگار گرفته بود دیدم مامانم اینا میخوام برن کوه تفریح منم با دو تا دخترای نازم باهاشون رفتیم . آبجی فریده هم اومده بود و همراهمون بود. نرگس تو مسیر توی ماشین خوابش برد تا وقتی میخواستیم برگردیم بیدار شد . نسترن هم اولین بار بود که میرفت کوه.

رفتیم کوه گل که خیلی قشنگ بود و باصفا هوا هم ابری بود و خیلی زیبا

 

هوا سرد بود مجبور شدم کلاه کنم سر نسترن

نرگس وقتی بیدار شد خواستم ازش عکس بگیرم ولی نذاشت. بعدش هم رفتیم گردنه بیژن خیلی زیبا بود یه جاهاییش  هنوز برفش آب نشده بود. پر از چویل و ریواس و گیاهان دارویی بود.

 

اینم چویل خوشبو، که بوش چه حس خوب و آرامشی به آدم میده.

 

نرگس اینجا هم هنوز تو حس و حال خواب بود و دوست نداشت ازش عکس بگیرم.هوا خیلی سرد بود یه دلیلش هم سرمای هوا بود.

 

niniweblog.com

 

چند روز پیش رفته بودیم خونه مادر شوهر عزیز، زهره خانم زن برادر شوهرم هم با آرتمیس گلی اونجا بودن آرتمیس دوست داشت نسترن رو بغل کنه

اینم عکس نرگس و نسترن و آرتمیس دخترعموشون

نرگس خانمی ما هم همیشه بهونه میگیره که بغلش کنه . هر وقت میام با کامپیوتر کار کنم سریع جلوتر از من میاد وکامپیوترو روشن میکنه و سی دیشو میذاره و میشینه رو صندلی میگه حالا وایسیم خودش بیادخنده

امروز نشسته بود و میگفت نی نی نسترنو بذارش بغلم منم گذاشتم و ازشون عکس گرفتم.

نزدیک بود بیفته دختر گلم

دیروز هم کنارش دراز کشیده بود میگفت مامان نیگا نیگا من پیش نی نی نسترن لالایم چقدم ذوق میکرد

دستشو می برد تو دهانش و میگفت مامان نی نی نسترن دست منو خورد ای نی نی ای نی نی تو دست منو خوردیخنده

نسترن گلی مامان چند روزیه تلاش میکنه برگرده به شکم ولی هنوز نمیتونه .

این روزا آخرای کار خونمون هست و هر روز که بابایی میره به کارای خونه برسه  نرگس هم همراهش میره اینم نرگس و کابینتای آشپزخونمون که بالاخره نصب شد

 

 

ایشالا که هرچه زودتر بریم خونه خودمون

niniweblog.com

آبجی فریده سنگ کلیه داره و اومده بود بره دکتر ، بهش گفتن که باید عمل بشه با لیزر.

دیروز صبح نوبت عمل داشت و عملش کردن ولی هنوز مرخص نشده دکترش گفته زیر عمل سنگش خوب خورد نشده وشاید دوباره بعد از ظهر ببریمش اتاق عمل. عزیزم ان شاالله  به مدد بی بی فاطمه زهرا خوب خوب میشی.

منم خیلی دوست داشتم پیشت باشم ولی بچه ها رو نمیتونم تنها بذارم و از همین جا دعاگویت هستم

niniweblog.com

بعدا" نوشت: خواهرگلم رو دیشب دوباره بردن اتاق عمل ، به سلامتی عملش با موفقیت انجام شد .

دختر گلم همش میگرده و با ناراحتی میگه آجی فریده عمله رفته ددر

خدایا همه مریضا رو شفا بده

پسندها (10)

نظرات (14)

بابا و مامان
2 خرداد 93 7:59
3 ماهگیت مبارک عزیز دلم مامان جونانگار همین دیروز راجبه بارداریتون با هم حرف می زدیم الاهی مامان بچه ها از خواب که پا میشند اصلا حوصله ندارند
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیزم واقعا" چه زود همه چی میگذره
بابا و مامان
2 خرداد 93 8:02
عزیز دلم افرین مواظب ابجی کوچولوت باش ای نسترن بلا ببین چه کیفی می کنه عزیز دلم کابینتاتون خیلی قشنگه مبارکتون باشه مامان جون اتفاقا ابجی فریده منم سنگ کلیه داره چقد طفلک اذیت میشه خدا همه مریضها را شفا بده انشالاه
فاطمه مامان گلها
پاسخ
چه جالب شما هم آبجی فریده دارن و اونم سنگ کلیه داره. ایشالا خدا شفاشون بده
ارزانسرای
2 خرداد 93 9:48
قيمت اجناس بين 8 تا 25 تومان هس لباسهايي با جنس عالي و خوب از خريدتان پشيمان نميشويد ادرس وبلاگ http://arzansaray.blogfa.com
مامان عرفان
2 خرداد 93 9:55
سلام عزيزانم. شماها چقدر گلين. واقعا مامانتون مامان گلهاست. ماماني عزيز خب بچه ها حقدارن توي اون هواي سرد كي حوصله عكس داره و گردش گلم. مواظب باش گلهامون سرما نخورن جيگر
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام عزیز هوا بهاری بود یه دقیقه ابری و سرد و یه دقیقه آفتابی و گرم
ارام
2 خرداد 93 14:46
سلام همیشه به گردش و تفریح انشاءالله....بی خیال بعضی خلقیات مردمان این روزگار عجب اشپزخونه باصفایی...ایشاءالله همیشه جشنها و خوشیها باشه..... اصلا اشپزخونه مکان ریاست و خوداظهاری زنه!من وقتی دنبال خونه میگردیم اول به اشپزخونه ش نگاه میکنم بعد باقی جاها در نتیجه ریاستکده زیبایی دارین مبارکتون باشه
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام گلم ممنون عزیزم واقعا" آشپزخونه محل ریاست زنه ممنون گلم
نیکــو
3 خرداد 93 0:51
عزیزم 3 ماهگیت مبارک چقدر خوب که خواهری انقد نسترن کوچولو رو دوست داره مبارکه کابینتها چه آشپزخونه ی قشنگ و بزرگی .. مبارک باشه
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیزم یه وقتایی هم دوستی خله خرسه میشه
مامان ایلیا
3 خرداد 93 21:01
سلام مامانی.. هزاااااارماشالله به این دو تا دختر ناز خداحفظشون کنه. ماشاالله به نسترن گلی که چه زود 3 ماهه شد
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام عزیز ممنون
مامان سجاد
4 خرداد 93 0:14
سلام ماشالا هزار ماشالا چقدر نازن این دخملا خدابراتون حفظشون کنه اگه وقت کردی به کلبه خاطرات پسر من هم سری بزنی خوشحال ميشم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام ممنون چشم
زهره(مامانی فاطمه)
4 خرداد 93 7:52
سلام عزیزم .ماشااله به دسته گلهای نازنینت نبینم دلت گرفته باشه خانمی ایشااله که هرچه زودتر بسلامتی برید خونه خودتون خداروشکر آبجی جونت سلامتن
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام گلم ممنون عزیز
گل نرگس19
4 خرداد 93 13:21
تاکه ما همسفر عشق به افلاک شویم / بارالها!مددی کن که همه پاک شویم دست تقدیر چنان کن که پس از دادن جان / درجوارحرم عشق همه خاک شویم شهادت امام موسی کاظم(ع) تسلیت
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیز تسلیت ما را هم بپذیرید
مامانی
5 خرداد 93 11:31
سه ماهگیت مبارک نسترن جونم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون خاله جون
مرضيه(مامان محمد مهدي)
5 خرداد 93 15:02
سلام خانم هميشه به گردش و تفريح ماشاالله چه آشپزخونه بزرگ و باحالي داريد انشاالله زودتر بريد تو خونه خودتون دسته گلات هم ماشاالله بزرگ و خوشگل شدن
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام عزیز ممنون ان شاالله
طهورا -همنفس طلبه
7 خرداد 93 9:16
هو العزیز باسلام. وای چه دخترای گلی براشون صدقه بذار یادت نره. عجب منظره ی قشنگی واقعا زندگی کردن در اینجا کجا و زندگی کردن در ت ه ر ا ن با اینهمه دود و آلودگی . به به مبارکه عجب آشپزخونه ای انصافا حق داشتی که برای اومدن به این خونه روزشماری کنی عزیزم مبارک باشه خیلی جا دار و قشنگه. ولی کار خطرناکی کردی بچه رو اون بالا ول کردی نگفتی یه وقت خدا نکرده می افته ! دیگه این کارو نکن من یه بار شکورا رو بالای کابینت گذاشتم یه لحظه هم نشد از اون بالا با پشت سر افتاد روی سرامیک های آشپزخانه خدا خیلی رحم کرد شما هم مواظب باش.
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف دارین. من همراهشون نبودم باباش اونو گذاشته بالا .آره کار خطرناکی کرده من بودم نمیذاشتم این کارو بکنه