نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

نرگسم سرماخورد

1392/7/17 6:59
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

از چیزی که نگرانش بودم  اتفاق افتاد. گفته بودم خودم سرما خوردم و نگرانم نکنه نرگس هم سرما بخوره، ولی ازبس این دختره خودشو چسبوند به ما تا اینکه از دیروز تا حالا سرما خورده و تب داره.

دیروز رفتم پیش دکترم که نتیجه سونو رو نشون بدم و چکاپ جدید انجام بدم گفت که خدا رو شکر همه موارد نرمال هست و هیچ مشکلی وجود نداره.  نرگسو با خودم نبرده بودم گذاشتمش پیش مامانم، البته صبحش یه کم بی حال بود و هرکاری میکردم غذا  نمی خورد و یک بار هم استفراغ کرد که بعدش چون  حالش بهتر بود خیلی نگران نشدم ، بعد از ظهر توی مطب دکتر بودم مامانم زنگ زد و گفت نرگس تب زیادی داره ، براش دارو گرفتیم و دیشب بهش دادیم خوابید امیدوارم امروز دیگه بهتر شده باشه .

عزیزم وقتی مریض میشه دیگه اصلا" غذا نمی خوره و کلی هم ضعیف میشه. خدایا کمک کن هرچه زودتر خوب بشه. خودم هم که هنوز خوب نشدم فکر میکردم شاید نمیشه دارو مصرف کنم ولی دکتر گفت اشکال نداره آموکسی سیلین مصرف کنم.

برای یه مادر از همه چی بدتر اینه که ناراحتی و مریضی بچشو ببینه، شاید هیچکی درک نکنه ولی مادرا میفهمن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ღمامان على اكبرღ
17 مهر 92 7:14
آخی عزیزم بلاخره سرما خورد...
انشاالله هر چه زودتر خوب میشه...مامانی نگران نباش..
آره واقعا وقتی بچه مریض میشه مادرا داغون میشن.من که خودم اینطوری طاقت درد بچه م رو ندارم.
انششاالله همه بچه ها از بلا و مریضی به دور باشن


ان شاالله به حق آقا امام رضا(ع)
مامانیِ زهرا
17 مهر 92 8:07
خدا بد نده امیدوارم حالِ نرگس جــــــــــونِ ما زودی خوب بشه
واقعا هیچکس حالِ یه مادر رو وقتی بچه ش مریضه نمی فهمه .
امیدوارم خودتون و نی نی هاتون همیشه شاد و سلامت باشید

ممنون عزیزم از لطفتون

مامان ضحــــــــــــا
17 مهر 92 8:16
کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم
روزت مبارك كوچولوي نازنين

انشاالله سرماخوردگيت هم زود زود خوب بشه

ممنون خاله جون
ان شاالله

هدیه خداوند
17 مهر 92 11:34
اخی عزیزم نگران نباش انشالله هر چه زودتر خوب شه


ان شاالله

مامان اباصالح جون
17 مهر 92 15:47
سلام مامان خانومی
الهههههههههی پس بالاخره سرما خورد.....
بمیرم براش....
ان شاالله زود خوب میشه...غصه نخور عزیزم


ممنون عزیزم ان شاالله
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
18 مهر 92 9:29
ايشالله بهتر باشه معمولا همين طوره مادر و بچه از هم مريضى مى گيرن بايد ماسك مى زدين شايد اونجورى مريض نميشد


ان شاالله البته داریم بهتر میشیم
مامان اهورا
18 مهر 92 10:40
آخی...این سرماخوردگی هم که تو این فصل شده معذل!!!!!!!!
انشالله زودتر خوب خوب بشه

واقعا" نمیدونم چه جوری اومد
ان شاالله
فرشته
19 مهر 92 0:36
کاش منم مادر بودم.... کاش......

ان شاالله هر وقت قسمت باشه مادر میشی

مامان پریسا
19 مهر 92 20:25
ایشالله زودتر خوب بشید


منصوره مامان زهره
20 مهر 92 19:48
الهی زود خوب شی عزیزم


ممنون خاله