نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

بدون عنوان

1392/7/15 18:17
618 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیه با نرگس خانمی یه مشکلی دارمکلافه. اونم اینه که روزا اصلا" نمی خوابه و وقتی که ما میخوایم استراحت کنیم وقت بازی خانم خانما میرسه. چند وقت پیش بازم بهتر بود و حداقل صبحا تا 9- 9و نیم میخوابید ولی الان  چند روزیه سر ساعت 6 از خواب بیدار میشن و دیگه نمی خوابه. بعد از ظهرا هم اصلا" نمی خوابهنیشخند

سرمای بدی خوردم سردرد زیادی دارم رفتم بخوابم خانمی رو هم بردم که بخوابه ولی مگه گذاشت از سر و کول ما همینجور بالا رفت  و پایین اومد و عروسکاشو هی زد تو سر من بی نوا تا اینکه خواب از کله مان پرید.خمیازه

niniweblog.com

 

تازه در حین این عملیاتی که انجام میداد هرازچندگاهی میومد و ما رو بوسه بارون میکرد ماچو نازمون میکرد منم از ترس اینکه  این خانم مهربون مبادا سرما بخورن، از خودم دورش میکردم ولی فایده نداشت و همینجور سرشو میذاشت تو صورتم و بوسه میزد بر صورت مامانیش

الهی فدات بشم دوست داشتم بخورمش ولی حیف که نمیشد . دختره و ناز و اداشniniweblog.com

دیگه مجبور شدم بی خیال خواب شدم و بلند شدیم در همان حال بی حالی  با دختره بازی کردیم اونم از نوع توپ بازی به قول دخترمون یعنی دوت بازی animated gifs of football

niniweblog.com

 

 

تازه قبلنا که اصلا" خوشش نمیومد از شربت تقویتیش بخوره ولی جدیدا" عاشقش شده شیشه شربتش رو آورده بود و میخواست که همشو بخوره خلاصه با جیغ و داد فراوانniniweblog.com از ایشان گرفتمش و حواسشو پرت  دوت بازی کردم.Another Spinning soccer ball

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
15 مهر 92 18:43
آره راست مى گى منم هر وقت سرما مى خورم تسنيم مرتب مياد صورتم رو مى بوسه هر چى هم كه بگم سرما مى خورى بى فايده ست
ايشالله بهتر باشى عزيز دلم


ممنونم خانمی
مامان اباصالح جون
16 مهر 92 0:37
بله دیگه الکی که بهمون بهشت نمی دن.........
واسه همین سختی هاس که بهشت زیر پای مادران است

آره واقعا"

هدیه خداوند
16 مهر 92 7:45
خوب شد بهشتو ندادن به باباها و گرنه همه بچه ها نصف شبی دور از جون تلف میشدن
اخه اقامون هر موقع میگم علیرضا نصفه شبی خیلی گریه گرده میگه من متوجه نشدم


مامان مرضیه
16 مهر 92 10:07
نرگس عزیزززززززززززززززززززززززززززم روزت مبارک
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
16 مهر 92 11:50
نرگس جونم روزت مبارکککککککککککک


ممنون خاله جون
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
16 مهر 92 15:33
نرگس جونم روزت مبارك عزيزم

ممنون خاله جون

مامان تارا
16 مهر 92 17:50
بچه ها زیباترین شعری که من خوانده ام، لبخند زیبای شماست روزت مبارک عزیزم
ღمامان على اكبرღ
17 مهر 92 7:10
ماشااله به نرگس جونم با این فضولیهاش...
نرگسی مواظب مامانی باش میخواد یه نی نی خوشمل مثل خودت بیاره اینقدر اذیتش نکن دختر خوب


شیطنتاش فقط با منه. دخترم جایی که میریم خیلی مودبه
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
17 مهر 92 12:05
سلام پست قشنگی بود فرا رسیدن ماه مهر و مهربانی فصل ریزش برگ های غم و اندوه و در ضمن روز کودک بر شما مبارک باد .
بالاخره ما آپ شدیم و و منتظر حضور قشنگتونیم


ممنونم
فرشته
19 مهر 92 0:35
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــزم کنجکاو کووچولووووووووووووو


منصوره مامان زهره
20 مهر 92 19:50
ای شیطون