نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

عید مبعث پیامبر مبارک

1392/3/17 9:59
460 بازدید
اشتراک گذاری

 

خواند زبان  دلم ثنای محمد(ص)

ماند خرد خیره در لقای محمد(ص)

دیده دل، جام جم به  هیچ شمارد

سرمه کند گر زخاک پای محمد(ص)

عید مبعث بر همگان  مبارک



 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com
نور عترت آمد از آیینه ام

کیست در غار حرای سینه  ام

رگ رگم پیغام احمد می دهد

سینه ام بوی محمد می  دهد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی اکبر
17 خرداد 92 10:50
تمام آفرينش سبزپوش است/حريم عرش لبريز ازسروش است/ملائك پاي كوبان نغمه بر لب/ محمد خلعت بعثت به دوش است/عيدتان مبارك .


مامان علی اکبر
17 خرداد 92 10:51
سلام عزیزم
من با افتخار لینکتون میکنم


خوشحالم ممنون
مامان مرضیه
17 خرداد 92 11:12
تویی هم مصطفی و هم محمد ، تو را در آسمان نامند احمد ، تو کانون صفا مرد یقینی ، تو عین رحمه للعالمینی . عید مبعث بر تمام مسلمانان مبارك باد .


مامان محمد طه
17 خرداد 92 12:27
سلام نرگسم
ماشاالله خانومی
مامان چه وب قشنگی برات درست کرده
مبارکا باشه خانومی
شما لینک شدی
یاعلی


خوشحالم ممنون
مامان کوثری
17 خرداد 92 16:39
خوشبختم از آشناییتون منم با افتخار لینکتون کردم


منصوره.الف
17 خرداد 92 19:24
سلام دوست عزیز ممنون از حضورتون، با افتخار لینک شدید!


ممنون از لطفتون
˙·٠•●♥فاطمه مامان مطهره جون♥●•٠·˙
17 خرداد 92 20:00
سلام عزیزم
لینکتون کردم اما اسمم توی لینکاتون نبود!!!


ممنون از لطفتون