نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

امتحانات ترم

1392/3/14 20:19
408 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی هست که نتونستم چیزی بنویسم آخه سرم خیلی شلوغ بود کلافهکلافه

مهمون زیاد برامون میاد از طرفی نرگس خانم هم مسئولیت داره و ایام امتحانات دانشگاه هم هست.استرس

بعضی شبا اینقد خسته میشم که سرمو میذارم رو بالش نمی فهمم کجا میرم.خمیازهخمیازه

البته فکر می کنم باید یه برنامه ریزی بهتری داشته باشممتفکر

یه چیز جالب دیروز امتحان معادلات دیفرانسیل بچه ها رو تصحیح می کردم . به نوشته هایی برخورد کردم که شاید برای  شما هم جالب باشه. خنده خندهخنده

 

در ادامه مطلب تصاویر رو ببینید. 

 

 

خیال باطل

 شما بگین قسم به قرآن میده در طول ترم فکر امروز نبود که ممکنه مشروط بشه متفکر

نمونه دیگرش

 

 

چقدر راحت برا آدم تعیین تکلیف میکنن وااااا  جون مادرم سلامت ابرو

 

یه نمونه دیگه که از ورقه دانشجوی یکی از همکارا عکس گرفتم چون خیلی با مزه بود

به جای عبارت جلوی رادیکال و انتگرال خواهش و تمنا به انگلیسی نوشتهخنده

 

  ترجمه میکنم

 انتگرال ((سلام خانم کرمی ) تقسیم بر (به جان هر کی دوست داری))

رادیکال(کمکم کن) = راننده تاکسی هستم انتگرال(ترم 4) =نجاتم بده تو رو به خدا.

 

این چه اوضاعی هست که پیش اومده بچه های قدیم (زمان ما و قبل تر) کجا و بچه های حالا کجا.....متفکرتعجب

آخه اصلا" بی خیال درسن والا ما اینجوری نبودیم مادر جان آدم یه چیزایی از این بچه های امروزی میبینه که کم مونده دو تا شاخ هم دربیاریمتعجب تعجب(البته جسارت نشه با همه نیستم بعضی ها)

 

خدایا هممون رو هدایت کن....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان طهورا عسلی
17 خرداد 92 5:16
ببخشید میتونم بپرسم شما مشغول تدریسید یا تحصیل آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

و چی میخونید یا خوندید؟؟؟؟؟


شکلک فضولی نداره اینجا!!!!!!!!


دانشگاه ریاضی تدریس می کنم.
مادر کوثر
19 خرداد 92 8:55


استاد قبول کن که دیفرانسیل و انتگرال و اینا خیلی حال گیر هستن

من که در طول دوران تحصیلم هیچ درسی نیوفتادم و همیشه نمره هام خوب بود

اما این دیفرانسیل و انتگرال رو نمیدونی با چه مشقتی به همسری یاد دادم که پاس بشه بعد از یک بار افتادن

یه نمره بهشون بده استاد. گناه دارن با این خرجای گرون این روزا

پست جالبی بود. مرسی

یه کاریش می کنم ممنونم
مادر کوثر
19 خرداد 92 8:57
وای یادم افتاد به حساب و دیفرانسیل انتگرال و هندسه پیش دانشگاهی

ولی ریاضی دانشگاه رو دوست داشتم و همیشه ردیف جلو مینشستم و امتحانش هم اینقدر سخت بود که فقط من و دو نفر دیگه قبول شدیم

بازم ممنون که منو به گذشته ی تحصیلیم بردی

خواهش عزیزم. من خودم واقعا" همه این درسا رو دوست داشتم

مادر کوثر
19 خرداد 92 8:58
این عکس آخریه باز نشداااااا

همون که لاتین بود و شما ترجمه کردین


چه بد خیلی برای خودم جالب بود
مادر کوثر
19 خرداد 92 14:14
مامانی لطف کن این عکس آخری رو که باز نشده تو نی نی وبلاگ آپلود کن تا باز بشه
دوس دارم ببینمش


اوکی
مادر کوثر
19 خرداد 92 19:13
من هنو منتظر این عکس آخری هستم


اینم به سفارش شما دوباره آپ شد