نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

عشق من

1392/3/14 17:55
338 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوستت دارم به چشماني كه رنگش رنگ شبهاست

به آن نازي كه در چشم تو پيداست

به لبخندي كه چون لبخند گلهاست

به رخسارت كه چون مهتاب زيباست

به گلهاي بهار و عشق وهستي

به قرآني كه او را مي پرستي

قسم اي نازنين تا زنده هستم تو را من دوست دارم....ميپرستم

 

 

 

عزیز مامان این روزا خیلی شیرین شده همیشه برای ما شیرین بود ولی هرچه بزرگتر میشه ماشالا ماشالا گوله نمک گنده تری میشه. مادر فدای تو وقتی یه خرابکاری انجام میده مثلا" فرش رو کثیف میکنه یا یه کاری که نباید میکرد و انجام میده سریع می گه ماماااااان با کلی کشش و یک حالت ناراحتی  همراه نازی که به خودش می گیره.

آخه مادر چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی ولی مامانی من که میدونم عمدی نیست و حواست نبوده پس اشکال ندارهقلب

بوس های از ته وجودت یه بار میگه باباااااااااا محکم بوسش می کنه دوباره میگه ماماااااان و محکم بوس میکنه آآآآآآآآآآآآی قربونتبشم مادر جون...... فدای تو مهربون    قلب   قلب

ادامه مطلب رو هم ببینید

 

 

دیروز عصر رفتیم خونه خاله لیلا برگشتن رو پیاده اومدیم از مسیری که پشت تپه قلات میگذره و خیلی هم زیبا و باصفاست هر کاری می کردیم نرگسی دوست داشت خودش پیاده بیاد و اصلا" بغلم نیومد منم همش نگران و مواظبش که نکنه  خدای نکرده ماشین بیاد و بهش بخوره .

 

 

اینجا هم می دوید که بهش نرسیم

 

 فدای قدمهات بشم عزززززیزم

 

حالا هم میخوایم بریم یه جایی بعدا" میام ازش بیشتر میگمبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

منصوره
16 خرداد 92 12:35
می تونم بپرسم اهل کجا هستید که همه جا رو می شناسید؟


عزیزم چرا دقیق تر نمی خونی مطالبمو؟ ببخشیدا
مامان مرضیه
16 خرداد 92 13:25
عزیزمی خاله با این کارات


ممنونم
مامان(فاطمه،گل بابا)
16 خرداد 92 20:14
سلام. ممنونم عزیزم. بیاد شما هستیم





♥ نیم وجبی ♥
17 خرداد 92 0:55

فدای این دختر گل
مرسی که پیش ما اومدین


ممنون عزیزم
مامان کوثری
17 خرداد 92 16:39
ماشاالله دخترتون خیلی ماهه


ممنون عزیزم