نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

سوراخ کردن گوش نسترن

1393/12/13 3:34
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام به نازگلای خودممحبتمحبت

ای خدا چطوری شکرت رو به جا بیارم به خاطر این نعمتای خوبی که بهمون دادی

هر روز تو این فکرم که اینده دخترای گلم چی میشه

هر روز به این فکر میکنم که این دو تا دختر معصوم و پاااک رو چطور همینطوری پاک و معصوم نگهداری کنم که امامشون ازشون راضی باشه

خدایا خیلی حرف تو دلم هست

فقط شکر شکر شکر هزار هزار هزار مرتبه

ای خدای مهربون گلهامو به تو میسپارم

آغاز ایام فاطمیه رو هم به همه عزیزان و به دخترای گلم تسلیت میگم ان شاالله همیشه توی زندگی حضرت زهرا رو سرمشق زندگیتون قرار بدین.

 

                                    

پنجشنبه گذشته بالاخره نسترن گلی رو بردیم و گوشش رو سوراخ کردیم امروز یکی از گل گوشاش خودش درومد دیگه دیدم جای سوراخش بهتره گوشوارش رو گوشش کردم.

این گوشوارو قبل از تولدش پارسال براش خریده بودیم. چند بار میخواستیم گوشش رو سوراخ کنیم دیگه فرصت نمیشد .ببخشید دختر گلم یه کم دیر شد

تاااازه اون روزی که رفتیم برا جشن تولد دخترا لباس و کادو براشون بخریم روز بعدش متوجه شدم یه لنگه از گوشواره نرگسم افتاده و گم شده

دیگه براش یه گوشواره دیگه خریدیم و گوشش کردیم

این سومین گوشواری بود که از گوشش درومده و گم شده

ایشالا این یکی رو دیگه مواظبه دخترم که گم نشهنه

تازشم امروز بعداز ظهر میخوایم با دایی احسان و خاله مرضیه و عرفان عزیز بریم بندر دیلم و گناوه

ایشالا به دخترای گلم و عرفان خاله خیییلی خوش بگذره

ایشالا پست بعدی مربوط به مسافرت بندر

چند تا عکس تو ادامه مطلب

 

 

 

پارسا پسرعمه و آرتمیس دختر عمو و نسترن قبل از شکستن پای نسترن

گوشواری که برای نرگس خریدیم

 

النگویی که برا هدیه تولد دخترا خریدیم نفری یه جفت

ای جاااان مامان در پناه حضرت زهرا ان شاالله

 

الهی من فدای خنده هاتون بشم

 

فدای اون نمازخوندنت بشم الهی

این عکس هم مال دیشبه میخواستین جارو کنین دخترای گلم

پسندها (5)

نظرات (3)

بابا و مامان
15 اسفند 93 17:22
مبارک باشه عزیزم چه گوشواره های قشنگی النگوهاتون هم نازه
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیزم
بابا و مامان
15 اسفند 93 17:23
فداتون بشم من ببین چقد بامزه دارن با هم بازی می کنند
اقازاده
16 اسفند 93 9:57
به به مبارکه وای چقد ناز میشه با گوشواره انداختن
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون گلم