نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

مسافرت

1393/12/20 2:32

سلام خدمت دو دسته گل خودم و خدمت همه دوستان

اومدم از سفر کوتاهمون به دیلم و گناوه بنویسم.

روز چهارشنبه بعد از ظهر هفته گذشته حرکت کردیم به سمت بندر دیلم شب ساعت نه و نیم دیلم بودیم و یه سوییتی پیدا کردیم و شب رو اونجا موندیم. خدا را شکر بچه ها ( نرگس و نسترن و عرفان ) خیلی خوب همکاری کردن و اصلا اذیت نشدیم.

صبح روز پنج شنبه بعد از صرف صبحانه رفتیم کنار ساحل زیبای اونجا، برای نرگس که تازگی داشت خیلی جذاب بود . وقتی نرگس سه ماهش بود یه بار بوشهر رفته بودیم ولی نرگس تو خاطرش نیست ولی این دفه خیلی خوب خاطرات رو تو ذهنش ثبت کرده.

بعد از اون رفتیم بازار و یه سری خرید انجام دادیم . خیلی خوب بود فکرش رو نمیکردم بعضی اجناس واقعا قیمت مناسبی داشتند. برای نرگس و نسترن هم یه استخر بادی خریدیم که هر دوتاش بتونن توش بازی کنن .

بعد از ناهار و کمی استراحت حرکت کردیم به سمت بندر گناوه و بعد از مستقرشدن توی هتل دوباره روانه بازار اونجا شدیم . اونجا بعضی جنسا واقعا قیمتشون مناسب بود. خلاصه روز جمعه هم مقدار دیگه ای خرید برای خودمون و بچه ها انجام دادیم و بعدشم رفتیم کنار ساحل زیبای گناوه و همون جا هم ناهار میل کردیم . خیییلی خوش گذشت دلمون نمی خواست برگردیم ولی حیف که نمیشد باید برمی گشتیم.عصر جمعه ساعت چهار و نیم حرکت کردیم .

مسافرت کوتاه ولی خییلی خوبی بود به بچه ها هم خیلی خوش گذشت

قایق سواری ، اسب سواری کنار ساحل ، امواج زیبای دریا مخصوصا روز جمعه کنار ساحل کناوه باد تندی میومد و دریا طوفانی بود خیلی زیبا بود، بادبادک هوا کردن نرگس ، همه خاطرات زیبایی شد برای بچه ها. نسترن هم که همش دوست داشت راه بره و بدوه کنار ساحل بهش خیلی خیلی خوش گذشت. راضی

ولی حیییف عکسای خییلی خوشکلی گرفتم با گوشیم (دوربین هم برده بودم ولی چون گوشیم بیشتر در دسترس بود همش با گوشی عکس می گرفتم ولی کتاسفانه تو راه برگشت نرگس بهانه گرفت که میخواد عکسا رو نگاه کنه گوشی رو دادم جلو که نرگس جلو پیش باباش بود ولی همون لحظه گوشیم شارژش تموم شد و خاموش شد و گوشی پیش نرگس بود و منم که عقب درگیر نسترن بودم دیگه یادم رفت ازشون بگیرمش و نمیدونم کجا گوشی پیششون افتاده با جا گذاشتن یا هرچی نمیدونم وقتی رسیدیم خونه فهمیدم گوشیم نیست و همه جا رو گشتیم و پیداش نکردیمگریه)

تعداد خیلی کمی عکس کنار ساحل دیلم با دوربین گرفتم که خیلی هم خوب نبودن ولی چند تاشو میذارم تو ادامه مطلب. بقیه رو فقط با گوشیم گرفته بودم که فعلا که نیست ببینم با ردیابی مخابرات میتونم پیداش کنم یا نه

نرگس تو بغل بابا

عرفان تو بغل بابابش

باد میومد و نرگسم اذیت میشد.متاسفانه عکسای خیلی خوشکلی با گوشیم گرفته بودم که نیستغمگین

محمد
20 اسفند 93 11:44
**** این روزها فروشگاه اینترنتی تلیپ تا 30 درصد تخفیف داره **** تنوعات محصولات را از ما بخواهید. انواع لوازم آشپزخانه، ظروف نگهداری غذا، آماده سازی کیک و دسر، وسایل پذیرایی انواع ظروف تفلون زرساب لوازم برقی با برندهای مختلف : Hamilton، samsung , … محصولات ماهواره ای مانند آب پخش کن ایزی جت، تیبل میت جعبه دار، نایسر دایسر اصلی لوازم سفر همچنین با مجله تلیپ از انواع غذاها و دستورات آشپزی مطلع شوید.
مامان الهام
20 اسفند 93 19:52
فرارسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی شستو شوهای زیادکی برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ....
بابا و مامان
22 اسفند 93 2:04
همیشه خوش باشید و سلامت عزیزم ایشالاه که گوشیتون هم پیدا میشه
ممنون عزیزم
آیه
22 اسفند 93 9:41
سلام مامان خانوم خداگلهاتونوبراتون حفظ کنه الهی ازتشریف فرماییتون خیلی متشکرم وبتون خیلی قشنگه،قالبش هم درپناه حق باشید
ممنون عزیز خوش آمدین
اقازاده
22 اسفند 93 16:01
خدا را شکر که بهتون خوش گذشت تو استان ما بوشهرگرچه ما نیستیم مدتیه تو استان اما خوش اومدین به استان عزیزمون
ممنون عزیزم بله خدا را شکر خیلی خوش گذشت دوست داشتیم بیشتر بمونیم ولی نمیشد
اقازاده
22 اسفند 93 16:03
ابجی چه حیف شد گوشی تون گم شده اما فک کنم باید از طریق دادگاه اقدام کنین برا رد یابیش
فاطمه مامان گلها
واقعا حیف شد از طریق دادگاه اقدام کردیم ولی خودم فکر میکنم تو مسیر کنار جاده چند بار پیاده شدن شاید تو دست نرگس بوده افتاده و حواسش نبوده برا همین هنوز ردی ازش پیدا نشده