نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

سلام

1392/10/25 16:11
410 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت دوستای عزیزم و همچنین دختر گلمقلبماچ

فرا رسیدن هفته وحدت و ایام میلاد باسعادت پیامبر عزیزمون رو به همگی تبریک میگم. ایشالا که آقا رسول الله (ص) که اسوه حسنه  برای همه ما در تمام زندگی هستند، پشتیبان همه مسلمونای جهان  باشن.

divider-005.gif 

نمی تونم خیلی بنویسم. فقط خواستم بگم که خدا رو شکر نرگس گلم  خوبه و تو این زمستون سرد ،که بیشتر روزهاش شاهد برف سنگینی بودیم خیلی توی برفا به دخترم خوش میگذره. منم که خوبم الان دقیقا" 36 هفته هستم و کم کم دیگه داریم به ورود یه ناز دختر دیگه تو همین روزهای سرد زمستونی نزدیک میشیم.

عزیزانم ان شاالله که همیشه شاد و سلامت باشین.قلب

از روز 11 دی تا حالا شهر ما برفیه، سنگین ترین برف زمستانی  رو توی این چند ساله داشتیم. طی این دو سه هفته اخیر هفته ای دو سه روز برفی داشته ایم. خدا رو به خاطر همه زیبایی هایش سپاسگزارم.

ظاهرا" هنوز این بارندگی های سفید ادامه داره . نرگس هم تو برفا خیلی بهش خوش میگذره ایشالا به زودی عکسای زمستانی نرگس گلمو اضافه می کنم.

خودم این روزها خیلی احساس سنگینی میکنم. دیروز مرکز بهداشت بودم تو این ماه اضافه وزنم زیاد بوده، باید بیشتر رعایت کنم. امیدوارم که دختر گلم به سلامتی و خوشی به دنیا بیاد.

کار گچکاری خونمون تموم شده، سفارش درب های داخل و کابینت رو دادیم. امیدوارم خوش قول باشن و زود آماده بشن.  دوست دارم دخترمون تو خونه خودمون به دنیا بیاد....خیال باطل یعنی میشه...

 از همه دوستای عزیز میخوام برامون دعا کنند. شرمنده همگی ، به وبلاگ همگی سر میزنم ولی وقت ندارم براتون نظر بذارم،بغل ممنون از لطف همگیبای بای

 

niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تارا
1 بهمن 92 8:35
سلام عزیزم ایشالا که همه چیز به خیر و خوشی به انجام میرسه و دختر گلت هم صحیح وسالم به دنیا میاد راستی نگفتی چه اسمی انتخاب کردی ؟ از برف هم لذت ببرین ما که از این نعمت محرومیم
مامان تارا
1 بهمن 92 8:36
سلام دوست عزیز ببخشید مزاحم شدم میشه همین امروز به این آدرس بیاین و به دخمل من رای بدین ممنون میشم عزیزم شماره 2 تارا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام اومدم عزیز
(زهره)مامان فاطمه
6 بهمن 92 9:50
سلام مامانی عزیز خوشحالم که دوباره آمدی ایشااله که قدم یه دسته گل دیگه براتون پراز خیر وبرکت باشه عزیزم مطوئن باش دعات میکنم ببوس نرگس نازنینو
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون گلم