نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

دوباره دخترم مریض شده

1392/9/7 9:30
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم نمیدونی وقتی میبینمت با این حال بی حالی یه گوشه می افتی و  چه معصومانه نگام میکنی  چه حالی میشم دیشب دیگه گریه ام گرفتگریه و تو با اون حالت برای اینکه من ناراحت نشم سرمو میگرفتی و بوسه به صورتم میذاشتیماچ.... عزیز دلم ان شاالله که هر چه زودتر خوب بشی . نمی دونم چرا اینقدر سریع مریض میشی ایشالا دیگه آخرین باری باشه که مریضیتو میبینم.ناراحت

پریشب نزدیکای صبح ساعت 4 و نیم یه دفعه با حالت پریشون و با لرزش بدن بیدار شدی تب شدیدی داشتی هرکار میکردم  بغلت کنم نمیذاشتی با ترس ازم دور میشدی، از قضا همون شب بابایی خونه نبود منم از ترس زنگ زدم مامانی تا اومد پیشت و بردیمت خونشون. چند بار همون حالت لرزش اومد سراغت. متاسفانه شربت استامینوفن هم خونه نداشتیم چند روز پیش  دیدم مونده شدن دور انداختم . بابا جون و مامان جونت ( که تو بهشون میگی بابایی و مامانی) هم ناراحت شدن و گفتن ببریمت پیش دکتر . نزدیک ساعت 6 صبح بود دیگه بردنت دکتر و دارو داد و گفت که تبش بالای 38 شده.تعجبآخ

تا عصرش دیدیم بهتر نشدی و تب بالایی داری بردیمت پیش متخصص . گفت که گوشت عفونت شدید داره و خیلی هم نگران شدآخ و دارو داد . تاکید کرد که خیلی مواظبت باشیمناراحت

الان دو روزه که اصلا" غذا نمیخوردی فقط شاید یه کمی شیر یا آبمیوه...

تا دیشب که یه چند تا لقمه غذا، نه زیاد ولی بهتر از روزای قبل بود، خوردی. الان هم خوابی یعنی این دو روزه همش خوابی و بی حال . انگار سرگیجه داری سرتو بلند میکنی نمی تونی خیلی بالا نگه داری دوباره میذاری زمین و دیگه خوابت میبره.

خاله مرضیه هم که خونه بابا جونته ، و خیلی دوست داری بری پیش نی نی شون ولی به خاطر بیماریت سعی میکنم زیاد نبرمت سمتشون...

الهی بمیرم  برای خنده هات که دیگه درست و حسابی برامون نمی خندی ..قلبقلب

 شب قبل از اینکه مریض بشی چقد قشنگ یه توپ دارم قلقلیه رو میخوندی و کلی تشویقت کردیم، یه جاهاییش هم گیر داشتی ولی بعضی کلماتش رو خیلی خوب میگفتی...

فرشته نازنینم ایشالا که امروز دیگه خوب خوب بشی و دوباره بازی کنی و بخندی و شعر بخونی و ...  

عرفان کوچولو ، پسر خاله عزیزت هم از همون روزی که آوردنش خونه زردی داشت . گذاشتنش زیر مهتابی . دیروز تا حالبا دیگه داره بهتر میشه خدا رو شکر. ایشالا تو هم هرچه زودتر خوب بشی و بری پیش عرفان و خاله جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

🌙مامان چشمه بهشتى
7 آذر 92 9:36
الهههههههى .... نرگسم مريض شده ايشاللله زودتر خوب بشه اين جور كه شما نوشتى مامانى، دلم براش كباب شد ... طفلك... خيلى مراقبش باشيد
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیزم خدا رو شکر امروز بهتر از قبله و دارو ها داره اثر میکنه.
مامانی زهرا
7 آذر 92 9:37
سلام عزیزم . خدا بد نده ، ایشالله نرگس جونم هر چه زودتر حالش خوب بشه زهرای من هم مریضه ، یکشنبه دو بار بردیمش دکتر هم برای عفونت چشمش و هم برای حساسیت و سینوزیتش الهی هیچ بچه ای کسالت نداشته باشه
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام ایشالا که زهرا جون هم هرچه زودتر خوب بشه الهی آمین
هدیه خداوند
7 آذر 92 15:08
انشالله هر چه زودتر خوب شه . من سی سخت نیامدم اما یاسوج و دهدشت اومدم هوا خیلی سرد بود حتما اونجا هم سرده حسابی به همین خاطر زودی سرما میخورین و بد فصلی این فصل برای مریضی انشالله بهتر شن
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیزم. بله اینجا هوا خیلی سرده باید خیلی مواظب بچه ها باشیم. نرگسم هم داره بهتر میشه خدا رو شکر
مامان اهورا(نرگس)
7 آذر 92 17:02
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!!!!!!!!!!!!!عزیزم...کاش ما بزرگترا به جای شما مریض شیم...انشالله زودتر خوب شه نرگسی خوشگلم.
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان اباصالح جون
8 آذر 92 22:25
سلام مامانی نرگس جون الهههههی الان بهتره ان شاالله؟ خیلی مراقبش باشید
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام ممنون عزیزم بله خدا را شکر داره بهتر میشه
ریحانه ترجانی
8 آذر 92 23:18
سلام چقدر خوب که لحظات قشنگ این عسل ناز رو ثبت میکنید. وقتی بزرگ شه حتما از خوندن اینها لذت میبره. حتما علاوه بر اینها برای اینده این عسلک برنامه ریزی هایی هم کردید.من هم یه پیشنهاد دارم. بیمه تامین اتیه برای کوچولوتون. اگر دوست داشتید اطلاعات بیشتر داشته باشید ایمیلی یا تلقنی با من تماس بگیرید. من نمایندگی بیمه دارم اما علاوه بر اون پایان نامه کارشناسی ارشدم هم همین موضوع بوده.. ضمن اینکه به خاطر علاقه دیوانه واری که به بچه ها دارم تمرکز کاریمو رو بچه ها گذاشتم که ایشاله اینده روشن تری براشون رقم بخوره ریحانه ترجانی 09123351180و66927015
مامان ضحـــــــــــا
9 آذر 92 8:57
سلام ماماني الهي بگردم نرگس جون مريض شده انشاالله كه داروهاشو بخوره تا زود زود خوب بشه.ماماني بيشتر بهش برس.سعي كن هر روز يه ليوان آب ليمو شيرين با پرتقال و نارنگي بهش بدي.اين كار باعث ميشه آب بدنش رو كه با خوردن دارو ها از دست داده رو بدست بياره. ضحاي من هم گوشش عفونت كرده بود نگران نباش دوران داره انشاالله كه هر چه زودتر خوب بشه.
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام خانمی منم همین کارا رو میکنم تا زودتر خوب بشه .الان هم شکر خدا بهتر شده.
مرضيه (مامان محمدمهدي)
9 آذر 92 13:47
الهي نرگس جون زودتر خوب بشه مراقب باش خودت مريض نشي خانمي
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ان شاالله
طهورا - همنفس طلبه
10 آذر 92 17:03
هو الشافی باسلام. آخی الهی . ان شاالله که الان بهتره گل دخترت. بچه ها همین هستن مرتب مریض می شن اما یه توصیه از روی تجربه سعی کن توی خونه بخور سرد داشته باشی اینجوری از انتشار ویروس و ایجاد حساسیت جلوگیری می شه . دود کردن اسفند . گذاشتن پیاز قاچ شده چند جای خونه هم خوبه.
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون چشم حتما" این کارو میکنم.
توت فرنگی (مامان علیرضا)
10 آذر 92 18:27
سلام عزیزم قابلی نداشت بله می تونن اعضا ببینن دنبال راه جدیدم پیدا کردم آموزشش رو می زارم عزیزم ممنون از بازدیدت و نظرت عزیزم دخترت رو هم ببوس
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون از توجهتون
مامان مرضیه
11 آذر 92 20:50
سلام خانمی چی شده نرگسی گلم ایشاله که زوده زود خوب شه تو این فصل بیشتر بچه ها مریض میشن باید حسابی مراقبشون باشیم ایشاله نرگس جونم زودی حالش خوب شه.
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 آذر 92 9:02
الاهی بمیرم برات طفلکی چقد اذیت شدی نرگس جونم ایشالاه الان بهتر شده باشی فدات بشم مامان عزیزخسته نباشی عزیزم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنون عزیزم
فرشته
12 آذر 92 14:37
سلام چیشدهههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نرگسم خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فاطمه مامان گلها
پاسخ
/سلام آره خدا را شکر
منصوره مامان زهره
14 آذر 92 16:36
خاله الهی همیشه سالم باشی، الان حالش چطوره ناراحت شدم
مریم (مامان ثنا جون )
17 آذر 92 11:50
با ارزوی سلامتیت خاله جون
مامان نی نی
18 آذر 92 8:54
سلام عزیز دل خاله انشاالله که نبینم هیچ وقت مریضیت رو خیلی ناراحت شدم ولی مامانی نرگس کوچولو ناراحت نباشی انشاالله خوب میشه به قول مامان هامون بچه است دیگه وبچه یعنی همین امیدوارم حالا که با یه تاخیر طولانی دارم این کامنت رو میذارم خوب خوب خوب شده باشی تولد آقا عرفان گل هم مبارک باشه انشاالله به سلامتی ، هزار ماشاالله چقدر نازه دوستتون دارم
مامانی
19 بهمن 92 0:16
ایشالله همیشه تنت سالم باشه عروسک
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیزم