نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

عصر جاهلیت

1392/9/2 13:09
386 بازدید
اشتراک گذاری

به نظر من هنوز بعضی ها در عصر جاهلیت به سر می برن. ناراحت

دیروز تو  بیمارستان که پیش خواهرم  بودم یه صحنه ای رو دیدم که خیلی ناراحت شدم . گریهگریه

 یه خانمی  زایمان داشت و فقط خواهرش و مادرش اونجا همراهش بودن. خواهرش خیلی ناراحت بود براش...

وقتی بچه اش  به دنیا اومد  یه دختر خانم نازی بود ماشالا. چقد هم معصوم بود . فرشته

خواهرش می گفت خانواده شوهرش هیچکدوم همراهش نیومدن،حتی شوهرش هم نیومده بود. و این دو نفر بنده خدا ها اونجا دست تنها نمی دونستن چیکار کنن. وقتی پرسیدیم چرا  شوهرش نیومده، گفت به خاطر اینکه بچه شون دختره... وااااای فکرشو کنیدگریهگریه

دوست داشتم به حال این دختره معصوم و خوشکل کلی گریه کنمگریهگریه اینقده دلم گرفت برای شوهرم و هرکی که میگفتم کلی افسوس می خوردن به خاطر جهالت بعضی آدما.

دختران  موجودات پاک و الهی می باشند که وجودشان مایه حیات بشر است

عشق من هستند دو تا دخترامقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

🌙مامانِ چشمه بهشتى
2 آذر 92 23:11
پناه بر خدا .... چه فرقى داره دختر و پسر آخه ... حالا خودمونيم ولى دختر خيلى بهتر از پسرهمن كه ترجيح ميدم اگه يه روزى بخواد بچه دوم خدا بهم بده دختر باشه ولى باز هر چى خدا بخواد ولى ته دلم عاشق دخترم خدا دختراى گلت رو حفظ كنه ايشالله
فاطمه مامان گلها
پاسخ
واقعا" درست میکین منم همین فکرو میکنم. پسر هم خوبه . هرچی خدا بخواد
(زهره)مامان فاطمه
3 آذر 92 9:54
بیچاره از دل دختره .
فاطمه مامان گلها
پاسخ
واقعا"
مامان تارا
3 آذر 92 20:32
آره واقعا جای تأسفه... متاسفانه اینم یکی دیگه از رسوم غلط اعراب جاهلیته که بین ما رواج داره وگرنه ایرانیان از قدیم الایام برای زن ارزش و احترام خاصی قائل بودند.
فاطمه مامان گلها
پاسخ
آره واقعا"
مامان پریسا
4 آذر 92 0:54
امان از دست ادم های ..... من همیشه میگم اگر خدا 10 تا دختر هم بهم بده باز هم عاشق دختر هستم.
فاطمه مامان گلها
پاسخ
واقعا" من همیشه میگم دختر یه صفا و آرامش خاصی به خونه میده
نرگس
5 آذر 92 21:43
سلام.. ممنونم مامانِ مهربون... محتاجیم به دعا.. اما راجع به پستتون.. واقعا مایه ی تاسفه رفتار این جور آدما.. سلام واقعا"
ღمامان على اكبرღ
6 آذر 92 12:22
واقعا موندم که چی بگم فقط میتونم بگم خدا به راه راست هدایتشون کنه همین
فاطمه مامان گلها
پاسخ
الهی آمین
مامان طهورا
7 آذر 92 0:11
سلام. به روز شدیم ....
فاطمه مامان گلها
پاسخ
میام حتما"
علامه كوچولو
7 آذر 92 9:53
سلام نميدونم والا بعضيها چي فكر ميكنند ما خودمون چهارتا خواهر و يه برادريم مامانم بارها گفته اگه اين يكي هم دختر بود من هيچ وقت پير نميشدم دختر ريحانه است و لطيفخدا به هركس كه صلاح بدونه دختر ميده و به هر كه صلاح بدونه پسر!و به بعضي هر دو رو و هركس را هم اراده كنه و صلاح بدونه عقيم ميكنه اين مضموني از ايه قرانه نميدونم چرا گاهي ما خودمون عالم تر و حكيم تر از خدا ميدونيم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام کاملا" درست میگین باید راضی باشیم به رضای خدا ایشالا خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
علامه کوچولو
8 آذر 92 11:02
سلام نسترن هم قشنگه هااا اما چون نظر خواستین این نظر رو میذارم وگرنه پدر و مادرش شمایین و انتخاب اسم حق مسلم شماست من اگه توو موقعیت شما بودم و اسم دختر اولم نرگس بود حتما دومی رو نرجس میذاشتم!میدونین که نرجس لفظ عربیه نرگسه و اسم مادر امام زمان(عج) این طوری هر دو تا هم وزن و هم معنا و دال بر یک شخصیته و گرنه سعی میکردم به خاطر مناسبتش با اسم نرگس که به طور مستقیم بر اسامی بانوان مذهبی دلالت نداره از اسامی مثل ایه.تسنیم.مشکات.سوره.هدی.بشری و...استفاده کنم این فقط یک نظر شخصی بود
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون از نظر قشنگتون.
مرضيه (مامان محمدمهدي)
9 آذر 92 13:42
واقعا جاي تاسف داره به قول همسرم هر وقت كسي تونست يه تار موي بچه ش رو خودش درست كنه ميتونه از اين حرفها بزنه خدا به داد همچين آدمايي برسه كه قدردان نيستند، حيف دختر كه خدا به بعضيها ميده خدا گل دخترات رو حفظ كنه
فاطمه مامان گلها
پاسخ
واقعا" حیف دختر که خدا به بعضی ها میده. البته هیچ کار خدا بی حکمت نیست.
فرشته
12 آذر 92 14:45
چقدر ناراحت شدم بعضی ها خیلی بی عقل هستند
منصوره مامان زهره
14 آذر 92 16:38
دختر داشتن لیاقت می خواد واقعا متاسفم که بعضیا قدر این نعمت رو نمی دونن
مامان (فاطمه گل بابا)
26 آذر 92 23:41
سلام ابجی گلم ممنون از حضور مستمر شما دوست خوب ووفا دارم بله متاسفانه هنوووووز رگه هایی از جهالت در میان عده ای هست وانگار نمیخواهد که این رگه بخشکد
دئنا
22 دی 92 8:35
یا خدا