نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

عکس های سال 90

1392/2/4 14:56
636 بازدید
اشتراک گذاری

عکسهای سال 90 دختر گلمو ریخته بودم توی لب تابم متاسفانه لب تابم هاردش سوخت و تمام اطلاعات از توش حذف شد. توی کامپیوتر خونه هم سیوش نکرده بودم

niniweblog.comniniweblog.com

 

یه سری عکس از تولد نرگس و عکسای سال 90 پیش آبجی راضیه جونمماچقلب بود که حالا فقط همونا رو دارم چند تاشو میذارم

یادگاریه مادر جون

 

 

خدای من شکرت.ماشالا فرشته کوچولوی من

اسفند برات دود میکنم چشم نخوری ایشالا 

 

یک ماهگی 

 

 

 

نرگس و امیرمهدی(امیرمهدی دقیقا 2 ماه از نرگس بزرگتره) 

niniweblog.com

 

 

دخملی تو بغل خاله راضیه نزدیکای عید 91

خدای من چقد دلم برا خاله راضیه تنگیدهبه من زنگ بزن

خاله راضیه جونم دوست دارم کی میای برام دوباره سوغاتی و کادوهای خوشمل بیاری.

niniweblog.comniniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تسنيم سادات
4 اردیبهشت 92 16:23
سلام چه نازى .... الان خانمى شده نرگس عزيزم ممنونم ازتون مامانى ورودتون به نى نى وبلاگ خيرمقدم
مامان تارا
4 اردیبهشت 92 19:52
ای وای چه بد / حالتو درک میکنم انگاری یه سطل آب یخ خالی کنن رو سرت حیفه این همه عکس یادگاری نبود!!!!
مامان تارا
4 اردیبهشت 92 19:52
سلام این سایت یکی از فامیلامونه اگه مایلی لینکش کن مرسی http://www.neekaa.ir/
مامان رینب خانم
11 اردیبهشت 92 19:45
سلام . وقتی زینب خانم رو حامله بودم یکی از گزینه های اسمش نرگس بود. اسم تو دل برو. ولی زینب خانم هم پر ابهته و صبور. خدا گل نرگس رو همیشه شاداب نگه داره.به وبلاگ نی نی زینب هم سر بزنید


سلام اتفاقا ما هم اسم زینب رو خیلی دوست داشتیم ولی خوب دیگه نرگس شد. روز جمعه هم به دنیا اومد تناسب داشت.
چشم سر میزنم.