نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

این چند روزه

1392/8/26 8:43
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان ان شاالله که عزاداری های همگی مقبول آقا امام حسین بوده باشه.

به دخترای گل خودم هم سلام میکنم. مامان جون تو این ایام همه عزادارن از کوچیک و بزرگ ، پیر و جوان ، مرد و زن همه عزادار امام حسین و اولاد و اصحابش هستن. ما هم در بین این همه در حد توانمون سعی کردیم شرکت داشته باشیم .

از بی بی رقیه 3 ساله خواستم که نگهدار همه کوچولوها مخصوصا" دختر خانمای گلمون باشه تا دچار فتنه های آخرالزمان نشن. عزیزان دلم ان شاالله که حضرت علی اصغر (ع) و بی بی حضرت رقیه که من ارادت خاصی به بانو دارم  قبول کنن این عزاداری های خالصانه رو . چون به هرکی نگاه میکردیم تا واقعا" از ته دل برای امام داغداره و ناراحته. چون که مصیبتی که بر امام حسین وارد شد تا به حال روزگار به خودش ندیده.

بمیرم برای آقا.....گریهگریهگریه

 

 

نرگس گلم هم  در مراسمات ما رو همراهی میکرد  فقط یه وقتایی اذیت هم میکرد مثلا" مراسم زیارت عاشورا خونه همسایمون ، وقتی چراغا رو خاموش کردن گل مامان زد زیر گریه و مزاحم بقیه هم میشد و با هزار و یک ترفند آرومت کردم ولی خودم دیگه نتونستم خیلی استفاده کنم. شب هایی هم که هییت میرفتیم  خیلی خوشحال بود از اینکه رفتیم هییت ولی وقتی برای روضه چراغا رو خاموش میکردن گریه میکردی چون بعضی ها گریه میکردن و مداح هم سوزناک روضه میخوند میترسید نه به خاطر چراغها که خاموش میشد. یکی دو بار هم  نبردمش گفتم شاید اذیت بشه.

نماز ظهر عاشورا رفتیم مسجد جامع ، قبل از شروع نماز یه چیزایی گذاشتم دست نرگس که باهاشون مشغول بشه و لی همینکه نماز شروع شد نرگس زد زیر گریه نمیدونم این دختر چرا اینجوریه قبلا" هم چندین بار پیش اومده بود ولی اون وقتا پیش باباش بود. اولین بار بود که همراه من میومد نماز . خلاصه نماز تموم شد نماز عصرمونو نخوندیم  گفتم شاید اینجوری مزاحم بقیه هم بشه و حواسشونو پرت کنه

بعد از ظهر روز عاشورا هم هییت ها جمع شدن توی گلزار شهدا و ما هم رفته بودیم . دیگه نرگس همش پیش بابایی بود و  دیگه دختر گلم اذیت نکرد وسینه میزد.

قبول باشه عزیز دلمماچقلب

در مورد خودم و نی نیniniweblog.com:  دیروز رفتم مرکز بهداشت برای مراقبت گفتن که  27 هفته هستم. خدا رو شکر فشارخون و وزنم هم خوب بود و صدای ضربان قلب نی نی کوچولو که دیگه بیشتر انرژی میده به مامانا. خدا رو شکر همه چی منظم و خوب پیش میره و قلقلکای نی نی کوچولو باعث میشه بیشتر احساسش کنم نه این که حواسم بهش نباشه آخه درگیر نرگس  که میشم بعضی وقتا غافل میشم از نی نی خوشکل توی دلم.

خبر:  یه خبر خوب این که همین روزا من دارم خاله میشم. الان چند روزیه منتظر یه کوچولو، گل پسر خواهرم مرضیه هستیم ولی اونم مثل اینکه میخواد مثل نرگس خانم ما دیر به دنیا بیاد . طفلک خواهرم الان 40 هفته رو هم رد کرده ولی آقا پسر هنوز تکون از جاش نخورده ایشالا دکتر گفته تا آخر هفته  صبر کنه اگه خبری نشد باید بره بستری بشه.

نرگس گلی مامان به زودی ایشالا دختر خاله میشی و یه چند وقتی تا خواهر کوچولوت بخواد بیاد  سرگرم کوچولوی خاله میشی. ان شاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مرضیه
26 آبان 92 9:44
ایشاله بسلامتی گل پسر خاله به دنیا میاد نرگسی هم کلی بازیش میگیره تا نی نی خودش بیاد
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ان شاالله
هدیه خداوند
26 آبان 92 10:13
انشالله عزا دارهاتون قبول حق و امام حسین (ع) نگهدار دخترای گلت.التماس دعا
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ان شاالله محتاجیم به دعا
(زهره)مامان فاطمه
27 آبان 92 10:52
عزیزم عزاداریهات قبول باشه نرگس خانم ایشااله که هرچه زودتر نی نی خاله هم بیاد نیازی به بستری نباشه خداروشکر که نی نی توی دل مامانی هم خوبه . دعاکن منم یه روزی خاله بشم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا که شما هم خاله میشید
🌙مامانِ چشمه بهشتى
27 آبان 92 13:37
قبول باشه عزادارياتون خااااانمى اين چيزا طبيعيه توى بچه ها .... تسنيم هم بچه تر بود وقتى صدا خيلى بلند ميشد مى ترسيد من كوشاش رو مى گرفتم تا اذيت نشه ايشالله به سلامتى هفته هاى باقيمانده هم بگذره بالاخره اسمش رو چى در نظر گرفتين ؟ همون نسترن ؟؟ مبارك باشه خاله شدنتون ايشالله به سلامتى دنيا بياد
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیزم منم فکر میکنم طبیعیه. بزرگتر بشه بهتر میشه احتمال زیاد همون نسترن بذاریم ممنون ایشالا
مامان طهورا
27 آبان 92 16:26
ایشاالله هم نی نی شما به سلامت بیاد هم نی نی خواهرتون
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ایشالا
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 آبان 92 9:07
ممنون از محبتتون خیلی لطف دارید
مامانیِ زهرا
28 آبان 92 15:04
سلام ، عزاداریهاتون قبول و التماس دعا خدا رو شکر که حال شما و نرگسی و خواهر کوچولوی تو راهیش خوبه ایشالله بسلامتی خاله بشید و ببینید چه لذتی داره
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیزم ان شاالله
طهورا- همنفس طلبه
30 آبان 92 17:17
هو الحی .باسلام . عزادرای های شما هم قبول بانو جان . ان شاالله به سلامتی کوچولوتون به دنیا بیاد و سرباز آقا بشن. در مورد نرگس بانویتان نگران نباشید تقریبا بیشتر بچه ها اینطور هستن . من تا 5 سالگی شکورا رو به پدرش می دادم نمی دانم چرا پیش او ساکت بود و پیش من نه . شما هم همینکار رو بکن فقط به آقاتون نگو من گفتم که منو نفرین کنه
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام ممنون از لطفتون. منم زیاد این کارو میکنم ولی یه وقتایی دیگه نمیشه