نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

نی نی کوچولو

1392/7/11 8:49
396 بازدید
اشتراک گذاری

حالا دیگه از نی نی کوچولومون بگیم که چند ماه دیگه  تو یه زمستون سرد و برفی قدم به این دنیای زیبا میذاره، و با قدم های زیباش خیر و برکت و شادی به خونمون میاره ان شاالله و میشه همدم و دوست و خواهر کوچولوی نرگسی 

دیروز رفتم سونو گرافی و سونو سلامت دوم رو هم دادم

الان توی  21 هفته و 5 روز هستم. خدا رو شکر همه مواردی که چک شد همه کاملا" نرمال بود و من به خاطر این موهبت الهی دوباره خدا رو شکرگزاری کردم  و خدا رو شکر دکتر گفت که هیچ مشکلی وجود نداره و کاملا" نرمال هست و قلبش هم خوب کار میکنه.

یکی دو هفته ای هست که تکوناشو خیلی خوب احساس میکنم و وقتی توی شکمم تکون میخوره بیشتر احساس نزدیکی بهش میکنم و باش ارتباط میزنم.  خدایا کمکم کن بتونم خیلی خوب از این فرصتها ی زیبا استفاده کنم و دخترانی پرورش بدم که الگوی اونا همیشه و هر زمان بی بی فاطمه زهرا باشه. ان شاالله

دخترامو میبرم پیش خانم حضرت معصومه و آقا امام رضا(ع) و اونا رو بیمه معنوی اهل بیت (ع) میکنم ان شاالله

خدایا به همه اونایی که آرزوی فرزند دارند فرزند نیک و صالح عطا کن الهی آمینفرشته

پی نوشت1: الان که مینوشتم نرگسم خواب بود الهی من فداش بشم الان صداش میاد بیدار شده و داره برا خودش آواز میخونه  برم ببینم چه خبرهچشمک

پی نوشت 2: آروم رفتم تو اتاق و دیدم داره با یه شکل عروسکی که روی پتوش بود حرف میزنه و براش شعر البت به سبک خودش میخونه. ماچ یه دستش هم  از پیرهنش اومده بیرون این کارو چرا انجام داده نمیدونمنیشخند آوردمش روی سفره به محضی که چشمش به تخم مرغ آب پزش افتاد گفت میخوام بخورم و منم خوشحال براش بازش کردم ولی اون فقط دو تا تکه کوچولو ازش خورد و دیگه گفت نمی خورم . پنیرو دید گفت ماست ( به پنیر و ماست و سس که سفیدن میگه ماست )خنده

دو تا لقمه هم نون و پنیر خورد و  دیگه نخورد همین بود صبحانه نرگس جون ما

پی نوشت 3: روزی صد بار بوسه بارونم میکنه و نازم میکنهبغلماچ 

یه کتابی رو دید عکس نی نی روشه گفت میخوام، بهش دادم یه عکس نی نی از توش دید که تو بغل مامانش بود اول که نی نی رو بوسه بارون کرد و بعدش به من گفت مامان غغل یعنی منم بغل کن منم بغلش کردم و بوس ...ناز ..بغلماچماچماچماچ

الهی مامان قربون مهربونیات  بازم همش شد درمورد نرگس نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان یاسمن و محمد پارسا
11 مهر 92 9:18
الاهی فدات بشم من مامان ماهم عید غدیر مشهد هستیمخیلی دلم خواست ماهم بریم مشهد وقتی همه می رفتند خدا راشکر مسافرتمون به مشهد جور شد

الهی خیلی هم خوب تبریک میگم

مامان اهورا
11 مهر 92 13:44
وااااااااااااااااااااای...نمی دونستم یه نی نی تو راه دارین!!!!
به سلامتی انشاالله...


ممنون عزیزم
مامان مرضیه
11 مهر 92 13:51
الهی فدات بشم مبارکت باشه نی نی کوچولو خیـــــــــــــــــلی خوشحال شدم فهمیدم عزیزم حتما نرگسی خیلی خوشحاله


ممنونم عزیزم
〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
11 مهر 92 15:36
ايشالله كه به خير و سلامتى دنيا بياد خواهر كوچولوى نرگسى


ممنونم گلم
ღمامان على اكبرღ
11 مهر 92 17:44
انشاالله که آجی نرگس جون به سلامتی به دنیا میاد.
نرگس جون رو ببوس


ستاره زمینی
12 مهر 92 10:32
به به افرین به شما .نی نی جون انشالله به سلامتی بدنیا میاد.
مامانی عزیز انشالله زایمان راحتی داشته باشید و فرشته مهربون دیگه را در اغوش بگیری.


ممنون عزیزم
مامان اباصالح جون
13 مهر 92 0:09
سلام بانو
مامان دخترای ناز
آفرین به شما مامان هنرمند....
آرایشگرم که شدی.....
زود زود عکساشو بذار....


سلام خانمی هنرمندی ما هم اینجوریاست

مامان محمدامین
13 مهر 92 21:02
ممنون خانومی از اینکه بهمون سر زدین...
اخی خانومی بابت نینی تو راهی بهت تبریک میگم ایشا... صحیح و سالم این فرشته ناز میاد رو زمین...
نرگس خانومی هم ماشا... خیلی ناز و خواستنیه قربونش بشم...


ممنون خانمی
فرشته
14 مهر 92 13:32
الهی که همیشه سلامت باشی خواهرخوبم
و نی نی هم زودی به دنیا بیاد


ممنون
فرشته
14 مهر 92 19:36
من که قبلا رمز رو داده بودم
خصوصی

نهههه فکر نمی کنم

مامان طهورا عسلی
14 مهر 92 22:30
رمز ما: هنر
مامانی زهرا
15 مهر 92 10:35
سلام .
وای شما باردارید !!! تبریک میگم بهتون ایشالله به سلامتی نی نی تون رو بدنیا بیارید
مامانِ صبور و قوی هستید که با وجود یه بچه ی کوچیک دوباره نی نی دار شدید ، واقعا آفرین بهترین کار رو کردید ، خیلی خوبه که فاصله سنی بین بچه ها کم باشه . دوباره تبریک میگم .
بوس برای نرگس نازم و خواهر جونش

ممنون عزیزم

مامان طهورا
15 مهر 92 11:04
سلام انشاالله دختری به سلامتی به دنیا بیاد...
مامان تارا
16 مهر 92 17:49
ایشالا که به سلامتی به دنیا بیاد و همگی سالم و سلامت باشید



ممنون عزیزم

منصوره مامان زهره
20 مهر 92 19:51
من اینجا نظر نذاشته بودم؟!