نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

شاهکار مامان

1392/7/11 8:25
417 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم نرگسم ، دو روز پیش یه دفه تصمیم گرفتم  خودم موهاتو کوتاه کنم  البته نه کوتاه ، فقط یه کم مرتب بشه. چند بار قبلا" بردمت توی آرایشگاه خیلی اذیت می کردی و گریه می کردی این دفعه گفتم خودم از دست آرایشگاه دیدم چه جوری باید کوتاه کنم بردمت حموم  گفتم توی حموم موهات خیسه بهتر میشه،....

و خلاصه ما  قیچی رو گرفتیم و با کلی ناز خریدن  و سختی تمام موهای شما رو مرتب کردم. خیلی هم از کار خودم راضی بودمخندهخنده 

توی حموم اولین روزی بود که اصلا" از اینکه آب بریزم روی سرت بدت نیومد نیشخند

همیشه وقتی می خواستم آب بریزم روی سرت هرچی میگفتم مامانی چشماتو ببند فایده نداشت و شما چشماتو باز میذاشتی و بعدش هم با ترس میزدی زیر گریه، ولی اون روز بعد از آرایشگری مامان جونت گفتم مامان چشماتو ببند و بستی و از آب ریختن روی سرت کلی ذوق کردی گفتم بازم بریزم با ذوق می گفتی آره .

بعدش هم گفتم دهانتم ببند و این دفعه هم چشماتو بستی و هم دهانتو بستی و من با خیال راحت آب ریختم روی سرت و شما کلی خوشت میومد از این کار . زیر دوش هم دیگه راحتتر از قبل میری . به من میگی مامان بدو ، (یعنی من میخوام برم زیر دوش)البت با یه لحنی میگی که آدم دوست داره اون لحظه بگیره و بخوردتبغلماچقلب 

بعد نصف بدنتو غیر از سرت میبری و کلی خوشحالی می کنی و برای خودت دست می زنی و به منم میگی باید دست بزنم منم دخترمو کلی تشویق میکنم بعدشم دوباره میای زیر دوش و این دفعه فقط سرتو میبری زیر آب و سریع میکشی کنار از زیر دوش و این دفعه با ذوق و شوق بیشتر

الهی مامان فدات بشه که هر روز شیرین تر و عزیز تر از قبل میشی جیگر مامان

 

 این همه حرف زدم می خواستم اینو بگم که خلاصه وقتی شما رو از حموم بیرون بردم و موهات خشک شد ،دیدم....

یه کمی بیشتر از اون چیزی که میخواستم موهات رو مخصوصا" جلوشو کوتاه کردمگریه 

خیلی هم بد نشده ولی وقتی بیشتر ناراحت شدم که بابایی اومد خونه و موهاتو دید گفت چرا اینجوریش کردی قبلا" که بهتر بود یه گیر مو میزدی تو موهاش خوشکل ترم میشد 

منم برای دادن قوت قلب به خودم از کارم تعریف میکردم ولی تو دلم چیز دیگه ای می گفتم.خیال باطل

الهی من فدات شما که هنوز خیلی خوب و بد این چیزا رو نمی فهمی بابا بهت میگفت کی موهاتو اینجوری کرده تو هم میگفتی مامان ، چه ذوقی هم میکردیخنده

منم تصمیم گرفتم تو کاری که وارد نیستم دخالت کنم و به اهلش بسپارم.

ولی بازم میگم باور کنید خیلی هم بد نشدهگریه موهای نرگس رشدش خوبه ایشالا زود بلند میشهگریه

بعدا" در اولین فرصت عکسشو میذارم که شما هم قضاوت کنید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هدیه خداوند
11 مهر 92 8:34
ایجی من ندیده هم میتونم بگم چکارش کردی
ولی مهم نیس زودی بلند میشه


نگووووو
مامان مرضیه
11 مهر 92 13:52
آخی موهای دخترمو خراب کردی ای مامان خرابکار


〰〰مامان تسنيم سادات〰〰
11 مهر 92 15:34
من كه مىترسم دست به موهاى تسنيم بزنم خراب شه
فقط يكى دوبار با ترس و لرز چترياشو يه گلبول كوتاه كردم
چون وقتى مو خشك مى شه كوتاه تر ميشه و ميپره بالا

موهای نرگس کم پشته یه کم که بلند میشه ناجور میشه،بعدش منم خیلی کوتاش نکردم نمیدونم چی شد باباش میگه بد شده

فرشته
14 مهر 92 13:24
سلام من ندیده میگم عالی شده
اصلا ناراحت نباش ما باید در همه موارد اعتماد به نفس داشته باشیم

واقعا" همینجوریه

مامان تارا
16 مهر 92 17:51
خخخخخخخخخخخخخ مامانی زود عکس بذار منتظرم شاهکارتو ببینم

از شانس بد دوربینمون خراب شده عزززززززییییییییییزم

منصوره مامان زهره
20 مهر 92 19:52
منم یه بار خواستم هنرنمایی کنم اما...


(زهره)مامان فاطمه خانم
21 مهر 92 11:27
اشکال نداره مامانی خودتو ناراحت نکن در هر صورت مبارک باشه نرگس جونم