نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

بدون عنوان

1392/6/25 23:48
433 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

ممنونم امام رضا که رام دادی تو حرمت

حالا این دست منو اینهمه لطف و کرمت

اومدم امام رضا تا با تو درد دل کنم

دلمو با مهر تو هردوتا متصل کنم

آقاجونقربونتم ، آخه من مهمونتم

ضامن آهو رضا لاله ی خشبو رضا

اومدم امام رضا تا که تو مهمونم کنی

به سرم دست بکشی یکباره درمونم کنی

اومدم اینجا آقا نوکریمو امضا کنی

چی میشه این درو به روی ما تو وا کنی

منو ردم نکنی ،نگاه به بعدم نکنی

آقاجونقربونتم ، آخه من مهمونتم

ضامن آهو رضا لاله ی خشبو رضا

اومدم امام رضا خونه به دوش تو باشم

مادرم گفته باید حلقه به گوش تو باشم

کمکم کن که منم آقا غلام تو باشم

بار عشقتو همش به روی دوشم بکشم

درو وا کن اومدم ، به من نگاه کن اومدم

ضامن آهو رضا لاله ی خوشبو رضا

آقاجون قربونتم ، آخه من مهمونتم

 

میلاد باسعادت امام رضا(ع) رو به محضر ملکوتی مولا صاحب الزمان

و

خدمت شما بزرگواران و پیروان خاندان عصمت و طهارت تبریک و شادباش عرض میکنم

یا امام رضا

هر چی زودتر ما رو هم بطلب

 التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

(زهره)مامان فاطمه
26 شهریور 92 7:35
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع) چقدر دلم تنگ شده براش
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
27 شهریور 92 14:28
سلام ممنونم از تبريكتون عزيزم منم اين روز عزيز رو تبريك مى گم بهتون