نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

انتخاب اسم نی نی

1392/6/13 9:20
1,169 بازدید
اشتراک گذاری

مدتیه مخصوصا" از وقتی فهمیدیم نی نی عزیزمون دختره تو فکر اسم هستیم براش . من خودم خیلی اسمای مذهبی رو دوست دارم بابایی هم همینطور . فاطمه که خیلی اسم قشنگیه اسم خودمهچشمک، زهرا اسم عمه نرگسه ابرو. این دو تا اسمی هستش که خیلی دوست دارم گفتم بذاریم فاطمه زهرا یا نازنین زهرا یا یاسمین زهرا و .... ولی اطرافیان از جمله خاله ها که خیلی صاحب نظرن با دو اسمی مخالفن. میگن حتما" نیاز نیست که اسم مذهبی باشه مهم اینه که اسم قشنگ و با معنی باشه . خلاصه  هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم چشمک

 

مرضیه جون خواهر عزیزم که نی نیشون پسره هنوز لو ندادن چه اسمی برا گل پسرشون می خوان انتخاب کنن ولی  ما نمی تونیم و از همه نظر می خوایم و نتیجش این میشه که هنوز به نتیجه نرسیدیم.منتظرمتفکر

 یه اسم دیگه هم تو لیسته که بابایی پیشنهاد دادن نسترن چون به نرگس میاد.

حالا شما دوستان گرامی، شما هم پیشنهاد های خودتونو بدین مخصوصا" مذهبی باشه و به نرگس هم بیادقلبقلبماچ

ممنون از محبت همگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان یاسمن و محمد پارسا
13 شهریور 92 9:43
مامان مهربون نسترن اسم قشنگیه که بابا پیشنهاد داده
اسمهای قشنگی که فعلا به ذهنم می رسه همون نسترن که بابای گفته ریحانه اسمیه که احساس می کنم یه جورای هم مذهبیه و هم به نرگس میاد بازم راجبش فکر می کن چیزی ذهنم اومد براتون می نویسم دوستت دارم مامان مهربون

ممنون عزیزم ما هم شما رو دوست داریم

مامان طهورا عسلی
13 شهریور 92 10:41
والا تو قضیه اسم به نظر من از کس زیادی نظر نخواهید. چون من خودم سر همین موضوع یه بلایی سرم اومد که خدا میدونه... هر چی خودتون و همسرتون رو به آرامش میرسونه.... و خدا پسندانه تره...


ممنون از راهنماییتون عزیزم
مامان نی نی
13 شهریور 92 15:02
سلام عزیزم
امیدوارم همیشه خوب وخوش وسلامت باشید
در مورد اسم دخترتون البته این نظر شخصی منه سعی کنید خودتون صاحب نظر باشید تا انشاالله بعد ها دچار مشکل نشید خدایی نکرده
اما از اسم های مذهبی خود من ریحانه ، زینب ، ومعصومه رو خیلی دوست دارم
از اسم های غیر مذهبی هم نگین و نگار و نسترن که بابای نرگس جون پیشنهاد دادن قشنگه

ممنون از نظر قشنگتون

مامان پریسا
13 شهریور 92 17:56
سلام عزیزم.من هم نظرم اینه که اسم بچه باید از طرف پدر و مادر انتخاب بشه.

ولی اگر به نرگس جون هم بیاد که خیلی بهتره مثل : نیایش - ناهید- نسیم-نورا (که مذهبی هم هست ) و البته اسمی که بابایی انتخاب کرده هم بسیار زیباست.


ممنون عزیزم
مامان پریسا
13 شهریور 92 17:57
محل زندگیتون واقعا زیباست. مخصوصا با اون با غهای میوه .... البته ما چون زیاد اشنایی با محیط نداشتیم کمی بهمون سخت گذشت.
ایشالله همیشه خوش باشید

دفعه بعد حتما" خبر کنید

منصوره مامان زهره
13 شهریور 92 23:44
سلام عزیزم امیدوارم بهترین انتخاب رو داشته باشی! به نظر من اصلا مهم نیست اسم بچه ها به هم بیاد البته نظر هرکس قابل احترامه! مهم اینه که هر اسمی از ارزش برخوردار باشه! مذهبی: خب اول زهره بعد نعیمه محدثه مطهره عارفه نجمه حلما حوریه حورا حانیه حنانه حسنا رقیه زینب ستیا قرآنی: ضحی یسری طهورا کوثر تسنیم غیره: نازنین نورا نشمیل نیلا
🌹مامان تسنيم سادات
14 شهریور 92 1:50
سلام
من يه پيشنهاد دارم " نوريه "
بازم فكر مى كنم حالا

دستور دادن که ت تانیث نداشته باشه

ღمامان على اكبرღ
15 شهریور 92 12:41
سلام عزیزم الان که فرصت نداشتم دوتا پست آخریتو بخونم.
اسم دختر داییم نرگس،اسم خواهرش مونس.
من که خودم از اسم مونس خیلی خوشم میاد.
انشاالله که خدا دوتا فرشته هاتو براتون حفظ کنه.


ممنون عزیزم مونس هم قشنگه . باید بابایی هم قبول کنه
☁☀☁. مامان تسنيم سادات
16 شهریور 92 1:36
سلااااااام روزدختر رو به نرگس عزيزم و خواهر كوچولوش تبريك مى گم


ممنون عزیزم منم به تسنیم خانمی تبریک میگم.
هدیه خداوند
16 شهریور 92 9:44
نرجس جطوره؟


نرجس که همون نرگسه
مامان ضحـــــــــــــا
16 شهریور 92 12:18
میشــــه اسـم پاکتو /رو دل خـــــدا نوشت

میشه با تو پر کشید / تــــوی راه سرنوشت

میشـــه با عطـر تنت / تا خــــود خـدا رسید

میشــه چشــم نازتو / رو تن گلهــــا کـشید
روز دختر رو به دو تا دختر گل و گلاب تبريك ميگم



مامان هدیه
16 شهریور 92 13:18
دختران فرشتگانی هستند از آسمان



برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان



این روز بر دختران نازمون و مادران امروز مبارک . . .

نرگس گلمو میبوسم





مامان تارا
16 شهریور 92 19:00
عزیزم امروز روز توست ، امیدورام از لحظه لحظه زندگیت لذت ببری

و به تمام خواسته های زندگیت برسی

عرض تبریک به بهترین دختر دنیا

روز دختر مبارک!





مامان تارا
16 شهریور 92 19:01
به نظر من نورا اسم قشنگیه


قشنگه.
زعفران بانو
16 شهریور 92 22:47
نیایش
آبجی حنانه
19 شهریور 92 9:54
سلام پس مامانی حسابی سرتون شغوله باید کم کم یه وبلاگ برای نی نی جدید درست کنید
(زهره)مامان فاطمه
20 شهریور 92 8:54
سلام عزیزم .
ماشااله به نرگس خانم گل.
وای داری دوباره نی نی دارمیشی میشه بگی چه حسی داری
منم با افتخار لینکتون میکنم


ممنون عزیزم
سمیه مامان زینب
21 شهریور 92 0:28
سلام خانومی ممنون که به وب زینب جونم سر زدی به نظر من نجمه هم قشنگه و هم به نرگس میاد ، نازنین هم اسم قشنگیه وقتی دختراتون رو صدا میزنید میشه نازنین نر گس

ممنون از لطفتون . اسمای قشنگی هستن
پرپرواز
22 شهریور 92 13:03
سلامممم
امیدوارم نی نی هاتون همیشه سالم باشند.

ممنون عزیزم
فرشته
24 شهریور 92 17:55
نمیدونم چی بگم
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
31 شهریور 92 21:35
واي شما چقدر دموكراتين ! من براي هيچ كس حقي قائل نبودم و نيستم كه راجع به اسم بچه ام نظر بده ! البته كسي به من كار نداشت و همه نظر مي دادن و من هنوز وقتي يادم مياد خونم جوش مياد !

قبول دارم اصلا" خوب نیست
فاطمه مامان زهرا مسافر كربلا
31 شهریور 92 21:40
ولي حالا چون شما نظر خواستين بنده فضولي ميكنم و نظر ميدم : بابام هميشه ميگه حيفه تو خونه شيعه فاطمه يا زهرا نباشه (البته شما كه خودتون فاطمه هستين و اين حس سليقه خانواده شما رو نشون مي ده ) من با نظر خاله ها كاملا مخالفم !! (ببخشيدا!) من اگر اسم بچم اسم زهرا نبود شرمنده خاندان أهل بيت عليهم السلام مي شدم .


این رو هم صد درصد موافقم
فاطمه معصومه
6 مهر 92 17:32
سلام عزیزم ممنون از لطفتون.
بنظرمن اسم خدیجه هم زیباس هم متینه.
اسم خانوم بین شیعیانش خیلی غریب مونده


ممنون از نظر قشنگتون
مامان زینب
8 مهر 92 9:53
ماشالا به هر دو نینی
کی میاد نی نی دومی ایشالا؟


ایشالا بهمن ماه میاد
مامی امیرحسین
11 مهر 92 10:10
من پیشنهادی ندارم ولی عاشق اسم نرگس شدم!!!


ممنون لطف دارین