نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

از شیر گرفتن نرگس

1392/4/29 9:30
782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت دوستای عزیز

 ماه مبارک رمضان رو به همگی البته با چند روزی تاخیر تبریک میگم. امیدوارم که بتونیم به خوبی از از این چشمه زلال معرفت بنوشیم و سیراب بشیم .

تو این مدت که ننوشتم واقعا" حوصله پای نت نشستن و نوشتن مطلب رو نداشتم. ناراحت

نرگس عزیز من که حالش خوبه الحمدلله . خودم هم که تو این مدت یا دکتر بودم یا سونوگرافی یا آزمایشگاه و ...   یک هفته پیش رفتم مرکز بهداشت تشکیل پرونده دادم . گفتن که نرگس رو باید از شیر بگیرم چون دیگه این شیری که میخوره خیلی مقوی نیست براش و از طرفی روی رشد نی نی کوچولومون هم تاثیر میذاره و خودم هم که تو این مدت ابتدای بارداری چون به نرگس شیر میدادم دچار ضعف شدید می شدم و  خیلی زود گرسنه میشدم احساس کردم خودم هم ممکنه آسیب ببینم .

بالاخره تصمیم گرفتم که نرگس خانمی رو از شیر بگیرم . به این ترتیب روزها یه جورایی سرشو گرم میکردم و شیرش رو توی روز قطع کردم  ولی شبا خیلی بی تابی میکرد و برام سخت بود . یه شب رفتیم خونه یکی از دوستان که تازه بچشون به دنیا اومده بود و  مامانش هم اونجا بود و راهنمایی های خوبی کرد  ( من هنوز به مامانم اینا نگفته بودم که بتونن راهنماییم کنن ) خلاصه همون شب تصمیم گرفتم که  دیگه شیر شبش رو هم قطع کنم. و به لطف خدای مهربون و توسل به ائمه عزیز  تونستم به راحتی طی دو شب نرگس خانمی رو از شیر بگیرم . و الان دختر گلم دیگه بزرگ شده و شیر نمی خوره . الهی من فداش بشم چقد دلم میسوخت که نتونستم تا دو سالگی بهش شیر بدم ولی خوب دیگه خواست خدا این بوده.  الهی شکر.

 حالا فهمیدین که واقعا" سرم شلوغ بوده و درگیری زیاد داشتم چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
29 تیر 92 10:43
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم... اونم فقط با 10 هزار تومان! نمونه کارها در سایت موجود است http://designer123.blogfa.com/
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 تیر 92 10:48
سلام عزیزم خوشحالم که اومدید مامانی رمز
مامان طه
29 تیر 92 10:56
سلام عزیزممممممم خوبی؟ ممنونم که اومدی لینکتون کردم رمز میدی بهمون؟
هدیه خداوند
29 تیر 92 13:15
وا بلا به دور رمز میذاری خبر نمیدی؟ عزیزمی


عزیزم چرا آدرس نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟
منصوره مامان زهره
29 تیر 92 14:20
سلام دوستم خوبی؟ نرگس جونم چطوره؟کجا بودی؟ خسته شدم بس اومدم نبودی!
منصوره مامان زهره
29 تیر 92 14:25
به سلامتی عزیزم، خدا رو شکر راحت پذیرفت! ماه چندی الان؟ آره فهمیدیم!!!!
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 تیر 92 16:36
عزیزم طفلی چقد اذیت شده اما خوب براش این طوری بهتره ایشالاه به سلامتی دوران بارداریتون را بگذرونید
مامان تارا
29 تیر 92 18:30
سلام به سلامتی و میمنت چه خوب که هدیه خداوند رو پذیرفتی خیلی برات خوشحالم نرگس جون هم میتونه تا میتونه شیرپاستورزه بخوره که استخوناش محکم بشن
مامان علی اکبر
30 تیر 92 3:26
سلام عزیزم میشه به ما هم رمز بدی؟
دیت
31 تیر 92 1:14
سلام مو هم رمز ایخوامیعنی چه ای کارل؟امبلاش زنل غریبه محرمت وابینه و ما نامحرم؟واقعا خجالت آورهخوبه ایسو خمو همشه بلییم البت مطمین بو که هیچوقت کاری یا حرفی و دید خالی نرگس پنهون نیمونهیو خط--------یو هم نشون


و تو هم اییم ددم
مامان علی اکبر
31 تیر 92 3:07
سلام عزیزم
ممنون بابت رمز....
واااای من نمیدونستم شما یه نی نی دیگه دارین،مبارکتون باشه انشاالله....
خداروشکر که تصمیم درست رو گرفتید(با توجه به پست خبر مهم)انشاالله که سرباز امامون بشه



مامان نی نی
31 تیر 92 19:51
سلام عزیزم انشاالله همیشه شاد باشی خوبه که تونستی راحت و بی درد سر نرگس جونم رو از شیر بگیری خیلی مواظب خودت باش مامان نرگس عزیزم
هدیه خداوند
1 مرداد 92 8:55
dararezoye1.niniweblog.com هر روز میام به وب نرگست سر میزنم فکر میکردم تو هم منو لینک کردی
مامان امیررضا
1 مرداد 92 18:41
سلام مامانی به سلامتی اما چرا رمز؟ پس ما چی؟
مامان ایلیا
1 مرداد 92 19:03
سلام مامان نرگس جون. من که رمز نداااااارم!!!!!!!!!!
مامان طه
2 مرداد 92 8:32
خانومی شکر خدا که راحت پذیرفته بروزم بیا
منصوره مامان زهره
2 مرداد 92 10:40
میلاد کریم اهل بیت(علیه السلام ) مبارک!


هدیه خداوند
2 مرداد 92 12:31
انشالله به سلامتی باشه گلم[قلب ]
مامان طهورا عسلی
2 مرداد 92 20:19
ما هم رمز
مامان و بابای حسین
3 مرداد 92 15:02
سلام ممنون از حضور قشنگتون خوشحالیم که برگشین . انشاأله همیشه شاد و موفق باشین .
آبجی حنانه
3 مرداد 92 18:01
سلام به ما رمز میدین؟
مامان امیررضا
4 مرداد 92 3:15
ما همگی رمز میخوایم
مهتاب
4 مرداد 92 17:26
نرگس جونم بزرگ شدن دختر قشنگت وپشت سرگذاشتن دوران شیرخوارگی رو بهت تبریک میگم
مامان طهورا عسلی
5 مرداد 92 0:51
سلام واقعا خدا قوت..... خیلی سخته.... درک میکنم
آبجی حنانه
5 مرداد 92 8:19
مچکـــــــــــــــــــر بابت رمز
آبجی حنانه
5 مرداد 92 23:10
گر نهادی تاج قرآنی به سر سر نهادی سر به سجده تا سحر دل شکست و آمدت اشک بصر زیر لب آهسته نامم را ببر (التماس دعا در شبهای قدر)
مامان تارا
6 مرداد 92 15:54
خدایا در اين شبيهاي قدر كه دستم به آسمانت نمیرسد اما تو که دستت به زمین میرسد,عزت عزيزانم را تا عرش کبریایی خود "بلند کن". الهي آمين
مامان تسنيم سادات
6 مرداد 92 17:13
سلام حالت خوبه عزيزم ؟ توى اين مدتى كه مسافرت بودم خيلى به يادت بودم ايشالله كه خوب باشى نرگسم چطوره؟ توى اين شبها خيلى التماس دعا به خواهرم گفته بودم رمز رو براتون بذاره نمى دونم گذاشته يا نه ؟
♥ نیم وجبی ♥
6 مرداد 92 17:21
قابل دونستی به منم رمز بده دوستم من با چند تا پست جدید آپم و منتظرتون
مامان ایلیا
8 مرداد 92 1:51
سلام عزیزم.
ممون از رمز.
خداروشکر که بابت از شیر گرفتن نرگس جون اذیت نشدی و راحت قبول کرد
بابت نی نی تو راهیتم تبریک میگم ایشالله صحیح و سالم به دنیا بیاد


ممنون عزیزم
مامان تسنیم سادات
8 مرداد 92 2:11
سلام دوست عزیزم
حالت خوبه ؟ نی نی کوچولو چطوره نرگس نازم چطوره ؟
من دو هفته نبودم مسافرت بودم
ولی خیلی به یادت بودم و نگران احوالت
به خواهرم ( خاله تسنیم ) گفتم بیاد یه حالی ازت بپرسه نمیدونم اومد یانه ؟
در هر حال به یادتم و دعا گو شما هم برای من دعا کن
در ضمن رمزت رو هم ندارم
رمز پستم رو هم خصوصی میذارم برات
قربونت برم نرگس نازم رو ببوس

ممنون از لطف و محبتتون التماس دعا

مامان(فاطمه گل بابا)
8 مرداد 92 14:18
سلام. شاهی که ولی بود و وصی بود علی بود سلطان سخا و کرم و جود علی بود هم آدم وهم شیث وهم ادریس و هم الیاس هم صالح پیغمبـر و داوود علی بود شهادت امام علی علیه السلام تسلیت باد
منصوره مامان زهره
10 مرداد 92 18:03
سلام خوبین ان شالله نی نی ها خوبن؟طاعاتتون قبول!


یزم طاعات شما هم قبول ایشالا. التماس دعا
ღمامان على اكبرღ
12 مرداد 92 5:56
سلام خانمی خوبی؟نرگس جون خوبه؟کوچولو چطوره؟ انشاالله همیشه شاد باشید.
مامان ضحــــــــــــــا
12 مرداد 92 8:57
خدا رو شكر كه تونستيد راحت از شير جداش كنيد ولي تا ميتونيد بهش شير پاستوريزه بديد.انشاالله اين دوران رو هم بخوبي طي كنيدو خدا بهتون يه فرزند سالم و صالح بده.
مامان تارا
12 مرداد 92 15:43
سلام خصوصی
مامان امیررضا
12 مرداد 92 16:59
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:
مامان تارا
16 مرداد 92 16:17
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود صد حیف ازین بساط که برچیده می شود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود پیشاپیش عید شما مبارک
پرپرواز
23 مرداد 92 8:52
سلام خصوصی دارید.
ღمامان على اكبرღ
24 مرداد 92 4:47
ستاره زندگی
27 مرداد 92 2:54
ما که رمز نداریمدوست داشتید بما هم بدید آپم.تشریف بیارید
مامان هدیه
28 مرداد 92 11:38
رمز لطفا؟ راستی زود نیست واسه از شیر گرفتن؟
ستاره زندگی
28 مرداد 92 18:16
سلام به مامانی واقعا گرفتار عزیزمی نرگس جون،بزرگ شدی دیگه نیازی به مامانی و شیرش نداری قربون دختر آروم و خوبمون که اذیت مامانی نمیکنه
مامان هدیه
29 مرداد 92 11:09
سلام مامانی آهان فهمیدم چرا از شیر گرفتینش خدارو شکر که به خوبی کنار اومده براتون آرزو میکنم که دوران بارداریتون به خوبی و خوشی سپری شه
هدیه خداوند
6 شهریور 92 13:32
ابجی نکنه اینقد دیر اپ میکنی میخوای بزاری بعد دنیا اومدن نی نی بیای
مامان تسنيم سادات
7 شهریور 92 10:37
سلام خانم خانما حالت چطوره. نرگس خانمى چطوره ؟ نى نى كوچولو چطوره ؟