نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

دعوت به نظرسنجی

1392/4/1 11:28
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

منو مامان یاسمن و محمد پارسا جون به یه نظرسنجی دعوت کردن. ازش خیلی ممنونم. منم با کمال میل جواب میدم.عینکخنده

 

 

 

اگه ماهی از سال بودم            آذر چون روزهای قشنگ تولد دخترمه

 

اگه روزی از هفته بودم               جمعه روز خوبیه 

 

اگه عدد بودم                        عدد یک 

اگه نوشیدنی بودم                    آب چون مایع حیاته

اگه ثواب بودم                            دستگیری از فقرا            

 

 

اگه درخت بودم                          بید مجنون

 چندتا عکس از بيد مجنون

 

اگه میوه بودم                 سیب خوشمزه ترین و مفید ترین میوه دنیا(به نظر منااااا)خوشمزه

اگه گل بودم                               گل محمدی  و گل نرگس خوشبوترین گلهای  دنیا

                                                                       

فارس سرشار از بوی گل محمدی                      نرگس

اگه آب و هوا بودم                          آب و هوای بهاریخیال باطل

اگه رنگ بودم                                رنگ سبز از تم وبلاگم هم معلومهسبز

اگه پرنده بودم                   همین الان پرواز میکردم سمت مشهد امام رضا  چون خیلی وقته هواشو کردم

 

اگه صدا بودم                    همش با امام رضا حرف میزدم

 

اگه فعل بودم                     یکرنگی نیشخند        

 

اگه ساز بودم                          نقاره چی حرم امام رضا میشدم که هر روز اونجا باشم

 

اگه عضوی از بدن بودم                به صاحبم میگفتم مرا درراه درست حرکت دهد

 

اگه بخشی از طبیعت بودم               درخت که همیشه سرسبزی هدیه بدم

اگه یه حس بودم                         حس مادری زیباترین حس دنیا

 

 

 

 

 منم با اجازه دوستان مامان تارا جون و مامان تسنیم خانمی رو به ای نظر سنجی دعوت میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 تیر 92 17:07
وای چه جواب های قشنگی ممنونم مامان جون ایشالاه به همه ارزوهات برسی
سوری مامان زهره
2 تیر 92 11:11
به به مستفیض شدیم
مامان نی نی
4 تیر 92 10:53
سلام خیلی قشنگ بود واقعا جالب بود
مامان و بابای حسین
5 تیر 92 12:58
سلام من آپم مشتاق نیم نگاهی نظری هر چند کوتاه. وسیله هم برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##