نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

کوه گل

1392/3/27 19:01
875 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با بابابزرگ و مامان بزرگ و دایی حمید رفتیم کوه گل.

بابایی رفته بود فیزیوتراپی و تو هم همش بهونه قلات می گرفتی برای همین گفتم دیگه همش که نمیشه بریم قلات، این دفعه بریم کوه گل، یکی از مناطق دیدنی و خوش آب و هوای اطراف سی سخت.

به بابابزرگ گفتیم بریم و دایی جون هم اومد،

یه جایی کنار رودخونه نشستیم. البته دوست داشتم بریم جای اصلی که کنار چشمه است ولی دیگه دایی جون گفتن اینجا هم قشنگه.

 

 

عکساشو گذاشتم توی ادامه مطلب

اونجا خیلی جای باصفایی بود نشستیم و تنقلات و چایی هم برده بودیم . نرگس مامان همش دوست داشتی بری کنار آب و سنگ بندازی توی آب. اصلا" یه جا نمینشستی . مادر فدات جانم

 

 

 

 

چه کیفی میکردی از این که سنگ مینداختی توی آب. هردفه سنگ بزرگتری  برمیداشتی

 

هرکاری میکردم که از جات بلند بشی مگه میشد. خیلی بهت خوش گذشت بعدش به زور و با کلی جیغ و داد شما از جا بلندت کردم آخه کلی پاهات و کفش رفته بود توی آب و خیس شده بود ولی هنوز دوست داشتی بری توی آب

 

 

تو مسیر برگشت هم دیگه وقت نداشتیم بایستیم و عکس های خوشکل بگیرم فقط یه لحظه کنار یه باغ انگور عکس انداختم

 

کوه قلم و باغات انگور منطقه به نام اندرسا

 

 این عکسها رو هم توی مسیر انداختم چون تو ماشین و در حال حرکت بود خیلی خوب نشده

باغ های منطقه بندان هست. خیلی زیبا هستن ولی دیروز که ما رفتیم یه مقدار هوا غباری بود. امان از دست این غبار

 

نرگسی هم سرشو از ماشین آورده بیرون که باد بخوره به صورتش. چه کیفی میکرد دختر گلم

 

 

عزیز دلم ایشالا که همیشه شاد و خوشحال باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان و بابای حسین
28 خرداد 92 8:52
ســـــــــــــــلام . ____________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯. ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯. ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯. _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯. &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯. __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯. ____________&&& _____________&&& ______________&&&& _¯_¯_¯_¯. خاطرات چوب های خیسی اند که با آتش زندگی نه میسوزند و نه خاکستر می شوند .
لیلا
29 خرداد 92 1:40
ماشاالله خدا حفظش کنه چه دختر خوشگلی دارید


ممنون عزیزم
سوری مامان زهره
29 خرداد 92 8:23
همیشه شاد باشی گلم، خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و با هم دوست بشیم
مامانی طهورا
29 خرداد 92 9:44
به به چه عکسای خوشگل و چه جاهای با صفایی
نرجس خاتون، مامان طهورا خانوم
29 خرداد 92 10:23
چه باصفا. حالمان خوش شد.
آبجی حنانه
29 خرداد 92 11:14
ایشالا همیشه به گردش
مامان فاطمه
29 خرداد 92 13:16
سلام ، ماشالا چه مامان فعالی ، چه وبلاگ قشنگی
خدا دختر گلتو نگه داره واستون


ممنون عزیزم
دد راضیه نرگس کلی
29 خرداد 92 15:49
سلام خواهر جون،خدا رو شکر که خوبید و بهتون خوش میگذره،الان که دارم اینو می نویسم اشک تو چشام جم شده چون خیلی دلم برا همه بخصوص نرگس تنک شده،دستت درد نکنه که عکسای نرگس رو میذاری وقتی می بینم حالم بهتر میشه،امیدوارم هرچه زودتر امتحانام تموم شه بیام خونه،برام دعا کنید ،به امید دیدار


سلام آبجی گلی خودم بالاخره نظر گذاشتین
ایشالا دیگه چیزی نمونده هرچه زودتر امتحاناتو به خوبی بدی و بیای پیشمون. موفق باشی عزیزم
مامان هدیه
29 خرداد 92 17:01
بهبه خوش به حالتونچقدر شما با طبیعت آشتی هستینو چه جاهای قشنگی هم دوروبرتئن هست
مامان زینب خانم
30 خرداد 92 2:05
سلام ممنون به وب دخملم سر زدین. بعضی وقتا فکر میکنم چه جوریه من اصلا وقت نمی کنم به غیر از مطلب نوشتن برای وب دخترم ، به وب های نی نی های دیگه سر بزنم اون وقت مامانای گلی مثل شما و بقیه لطف میکنن واسم پیغام می ذارن و منو شرمنده میکنن. بازم ممنون.فداتون
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 خرداد 92 7:57
فدات بشم من عزیزم همیشه شاد و خرم و سلامت باشی
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 خرداد 92 7:59
عزیزم عکسها خیلی قشنگند معلومه خیلی جای با صفای همیشه به گردش و تفریح


منون عزیزم لطف دارین
مریم (مامان ثناجون)
30 خرداد 92 15:16
به به جه جاهای با صفایی روحیم عوض شد. چه دخمل شیطونی انشاالله همیشه به گردش و تفریح جای ما را هم خالی کنید..
مامان ایلیا
30 خرداد 92 20:25
سلام مامان مهربون. مرسی از لطفت. ایشالله قسمت خودتون بشه
زهرا مامان ایلیا
31 خرداد 92 5:19
عزیزم همیشه به شادی و گردش
مامان تارا
31 خرداد 92 11:31
واییییییییی چه جای زیبایی

من این کوه گل رو خیلی دوست دارم ببینم خیلی جای قشنگیه



نرگس جون هم حسابی کیفور شده




شما هم هی عکس مناطق خوشگلتونو بذار و ما هم هی اینجا تو این گرما حرص بخوریم

سی سخت خیلی زیباست



عسلی رو ببوس


عزیزم شما هم تشریف بیارید سی سخت









مامان تسنيم سادات
1 تیر 92 0:05
سلااااااام ،...
به به چه طبيعتى ...
واى جاى تسنيم خالى بشينه كنار نرگس ناز نازى و با هم سنگ بندازن توى رود خونه ...!
تسنيم هم عاشق اين بازيه!!!

سلام خوب شما هم تشریف بیارید

مامان دخترا
1 تیر 92 10:14
آیا من اینجا نظر نگذاشته بودم؟
به جان خودم گذاشته بودم.
پرسیده بودم اینجا کجاست؟


اینجا کوه گل- سی سخت- کهگیلویه و بویراحمد