نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

غزل خداحافظی و 30 ماهگی نرگس

1393/3/18 20:15
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ناز دخترام و به همه دوستان

خوش اومدین

 

فکر میکنم این آخرین پستیه که تو  این خونه مینویسم . دیگه نمینویسم تا مستقر شدن تو خونه جدید ان شاالله.

اومدم غزل خداحافظی رو بخونم با خونه ای با خاطرات بسیار، خاطرات تلخ و شیرین کودکی، نوجوانی و جوانی و حالا دیگه مادر جان که داریم از اینجا میریم داریم پیر میشیم . 10_.gif

 

یک سالم بود که اومدیم توی این خونه ، تولد داداشم و خواهرام تو این خونه بود. چه لحظات زیبایی بود روزی که خواهر کوچیکم فریده جونم به دنیا اومد خیلی خوب یادمهبوس

خانه ای که تمام خاطرات کودکیم رو در اون گذروندم چه بازی هایی که با بچه های همسایه ها و با دختر دایی هام  میکردیم.

یادش به خیر دعواهایی هم که گاه گداری با داداشم داشتیم niniweblog.comو در آخر دوباره آشتی و باز هم بازی های کودکانه niniweblog.com

وااای خدای من چه زود میگذره. اولین باری که میخواستم برم مدرسه

اولین هدیه ای که گرفتم  از مدرسه

یواش یواش  بزرگتر شدم . دوم دبیرستان اولین بار مرگ عزیزی را تجربه کردم که خیلی برایم سنگین بود. مادربزرگم رو با خاطرات زیادی که تو این خونه ازش داشتم از دست دادم .گریه البته پدربزرگم هم تو همین خونه از دنیا رفتن ولی اون موقع من یک سالم بود و یادم نیست. روحشان شادمحبت

اولین تجربه کنکورم توی این خونه بود و تا اینکه دانشگاه رفتم و اونم خاطرات بسیار برایم به جا گذاشت و سال آخر دانشگاه که با همسر عزیزم پیوند عاشقی بستیم. و در همان سال خانواده پدرم  رفتن توی خونه جدیدی که ساخته بودن.

چه زیبا بود سفر مکه ای که برای ازدواجمان رفتیم و اولین سفر مشهدی که بعد از سفر مکه با همسرم رفتیم.

چه روزهای به یاد ماندنی بود دوران ارشدم .

یک سال بعد از ازدواجمان بنا به دلایلی اومدیم توی همان خونه  کودکی هایم

و دوباره اولین ها برایم تداعی شد.

اولین بار که فهمیدم باردارم،niniweblog.com اولین بار که مادر شدمniniweblog.com تولد اولین فرزندم  که هستی من از اوست. اولین دست و پا زدناش اولین آواهایی که از زبانش جاری شد اولین دندانی که در آورد اولین بار که راه افتاد اولین جشن تولدش و و و و اولین های بسیار دیگر که آمد و خواهند آمد

تولد دختر گلم نسترنم.

و خلاصه دورانی با تمام سختی ها و خوشی ها ، تلخی ها و شیرینی ها  تمام شد و  هم اکنون 29 سال از قدمت این خانه میگذرد و دیگر وقت آن رسیده که با این خانه پر از خاطرات خداحافظی کنم امیدوارم که یادگاری های خوب بر در و دیوار این خانه بمانند و تمام بدی ها پاک شوند

و آینده هنوز در انتظار است

.

چند تا عکس هم میذارم برای یادگاری

 

اینجا چشمه میشی هست هفته قبل رفتیم

 

 

بعدش هم رفتیم کوه گل و برگشتنی هم توی رستوران سنتی پارک بندان شام خوردیم این هم نرگس که خیلی خوشحاله

نرگس من 30 ماهگیت مبارک عزیز دلم ایشالا سالیان سال بالندگی و سربلندی ات رو ببینم و بهت افتخار کنم.

 ماهگی نرگسم مبارک

 

 

نرگسم امروز دو سال و نیم سن داره

 

خدایا شکرت از این همه لطف و محبت که در حق من داشتی و فرزندانی سالم و با هوش به من عطا کردی ان شاالله بتونم جوری تربیتشون کنم که صالح بار بیایند و امید برای آینده ام. ذخیره ای باشند برای آخرتم. چون فرزندان باقیات الصالحات هستن.

 

عزیزم زبونتو بخورم منبوسمحبت

لباسای نرگس و نسترن رو آبجی مرضیه از تهران براشون خرید.

 

 

اینم عرفان عزیز خاله در کنار دخترخاله مهربون . فدای خندت عزیزمبوس

 

 

 

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

طهورا -همنفس طلبه
18 خرداد 93 13:22
هو العزیز باسلام . چه قدر زیبا. با یادآوری دوران کودکی و نوجوانی تان مرا هم به آن ایام برگردانید. چه روزهایی بودند چه دنیایی داشتیم. ان شاالله که منزل نو مبارک باشد ان شاالله که در این خانه صاحب داماد شوید و نوه های قشنگ قشنگ تان را در آغوش بگیرید و یک روز نرگس خانم تان وبلاگ بزند و برای بقیه از خاطراتش بگوید . سربلند باشی بانو
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام ممنون عزیزم ان شاالله
مرضيه (مامان محمد مهدي)
18 خرداد 93 13:26
ياد باد آن روزگاران ياد باد... الهي خونه جديد هم براتون پر از خير و بركت باشه و خوش يمناين گلا هم هديه من براي خونه جديد ماشاالله به گل دخترا و عرفان جون
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ان شاالله ممنون
عاشق ولایت
19 خرداد 93 20:42
سلام رفقا ازامروزمن دیگه خداحافظی میکنم چون به امتحانات نزدیک میشوم درسایت جدید قراره تعداردی ازکارشناسان مذهبی رادعوت کنم تادر هرزمینه ای که تمایل دارند پاسخگوی مخاطبان باشند البته مطلبی به عنوان آزمایشی درآن سایت گذاشتم انشالله طلبه هایی که تمایل دارنددرآن سایت گروهی حضورپیداکنند نام کاربری ورمز ورود وایمیل خودرابدهند(خصوصی) اگرایمیل ندارندموردی نداره سایت رسماماه مبارک رمضان به روز خواهدشد البته طلاب درهرزمینه ای که دوست دارند نام موضوع رابنویسند درمورددوستانی که میخواهند مطالب دفاع مقدس رابگذارم چشم پیام اخلاقی شهداراحتما میگذارم paveh1358.parsiblog.ir
بابا و مامان
20 خرداد 93 8:52
سلام عزیزم خونه جدید مبارک ایشالاه براتون پر باشه از خاطرات شیرین و قشنگ عزیز دلم وقتی مستقر شدی البته زود مستقر شد زودم بیا من یکی دلم برات خیلی تنگ میشه چون اول صبح که میام نت وبلاگمون را باز می کنم می بینم مامان نرگس گل اومده پیشمون کلی انرژی می گیرم دوستت دارم عزیزم یا مدرسه مامان ها که میرم اصلا عادت ندارم نباشی مامان گلها پای ثابت وبلاگ خودمون و مدرسه مامانهاست اگه دیای یا دیر بیای دلم خیلی خیلی برات تنگ میشه خواهش می کنم حنما زود بیا عکسهاو خبرای عزیزای دلم و بذار دلم برا اونا هم تنگ میشه الاهی فدای هر دوتون لباسهاتون مبارک عزیزای خاله ماشالاه به هر دوتون که خواستنی و دوست داشتنی هستند خدا نگهدارشما عزیزای دلم و بابا و مامان مهربونتون باشه
فاطمه مامان گلها
پاسخ
عزیزم ممنون از لطف و محبتت منم دلم براتون تنگ میشه چشم سعی میکنم زود بیام خدا نگهدار شما و دسته گلاتون هم باشه
مدرسه مامان ها
21 خرداد 93 8:43
سلام مامان مهربون حالتون خوبه؟ خونه جدید مبارک باشه، سی ماهگی دختر گلتون هم همینطور چقدر قشنگ یک عمر خاطره رو مرور کرده بودید ان شاالله که همیشه دلی سرشار از شادی و لبی پر از خنده داشته باشید و روزهای خوب و پر برکتی رو توی خونه ی جدیدتون سپری کنید
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ان شاالله شما هم همیشه شاد و سلامت باشید.
ارام
22 خرداد 93 21:12
کوچه کوچه بنازم ز عابری که نیامد غزل غزل بنویسم ز شاعری که نیامد شکسته بغض غرورم در انتظار عجیبی دعا کنید بیاید مسافری که نیامد سلام عیدتون مبارک...التماس دعا
فاطمه مامان گلها
پاسخ
عید شما هم مبارک
مریم مامان دونه برفی
25 خرداد 93 9:28
سلام خانمی . حق داری دل کندن از جایی که ازش یه دنیا خاطره داری خیلی سخته . ولی زندگی همیشه جریان داره . امیدوارم خونه جدیدهم براتون خاطرات شیرینی رو به همراه داشته باشه.
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام ان شاالله همیشه جریانات خوب و شیرین برقرار باشه ممنون خانمی
نیکــو
26 خرداد 93 14:13
خونه ی جدیدتون مبارک باشه عزیزم ..همیشه اولین خونه که بودیم و توش خاطرات کودکی رو مخصوصا داریم برامون خیلی عزیزه ..امیدوارم هیچ وقت دیگه مرگ عزیزی رو نبینین منتظرتون هستم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون گلم اومدم
اقازاده
28 خرداد 93 16:39
انشالله هر چه خیر و خوشیه براتون پیش بیاد خواهر عزیزم
بابا و مامان
29 خرداد 93 9:52
گل نرگس19
29 خرداد 93 11:39
زندگی آرام است،مثل آرامش یک خواب بلند زندگی شیرین است،مثل شیرینی یک روز قشنگ زندگی رویایست،مثل رویای یک کودک ناز زندگی زیباست،مثل زیبایی یک غنچه ی ناز زندگی تک تک این ساعتهاست،زندگی چرخش این عقربه هاست زندگی راز دل مادر من،زندگی پینه ی دست پدر است زندگی مثل زمان در گذر است زندگی آب روانی است روان می‌گذرد.. آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد.
مامان روانشناس
30 خرداد 93 9:50
سلام عزیزم این دوره برای دختر بزرگ شما فوق العاده حساس هست و برای اینکه آسیبی نبینه شما باید بسیار محتاط تر عمل کنید . لطفا این پست ها و نظر دیگر مادران رو بخونید . http://psychology.niniweblog.com/post132.php http://psychology.niniweblog.com/post213.php
مامان روانشناس
1 تیر 93 19:10
روی دختر کوچیکت حساسش نکن عزیزم و بهش مسولیت بده که احساس کنه بزرگ شده و بهش این اعتماد رو بده که اون اوله و بزرگتر و خدا نی نی کوچولو رو به خاطر نرگس داده به خانواده روش هایی رو هم که بیان شده بود رو حتما عملی کن
مامانی
1 تیر 93 23:47
منزل نو مبارک عزیزم
مامان مرضیه
3 تیر 93 8:02
سلام خاله جون خاله برام آپ کرده زودی بیا وبممنتظرما
عاشق ولایت
5 تیر 93 21:48
سلام وبلاگ جدیدم امروزرسما افتتاح شد paveh58.avablog.ir
عاشق ولایت
9 تیر 93 22:18
سلام خونه جدیدتان مبارک به این وب تشریف بیاریدpaveh58.avablog.ir
مامانی
9 تیر 93 22:49
سلام عزیزم براتون ارزوی خوشدلی وخوش عاقبتی رو دارم موفق باشید منتظر برگشتنتونم
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
14 تیر 93 15:51
آخخخخى ... چه جالب ... انشالله خونه جديدم براتون پر از خاطرات قشنگ ميشه .. به سلامتى بريد خونه خودتون و بزرگ شدن بچه ها ، مدرسه رفتنشون ، دانشگاه رفتنشون .... همه از خاطرات خوش اين خونه باشه
مدرسه ی مامان ها
17 تیر 93 15:41
سلام مامان عزیز طاعات و عباداتتون قبول باشه حالتون خوبه؟ خیلی کم پیدا شدید، دلمون براتون تنگ شده امیدواریم که هر کجا هستید سالم و سلامت و شاد باشید
بابا و مامان
18 تیر 93 13:45
اقازاده
30 تیر 93 23:22
ابجی جونم کجاییییییییی
محمد
17 مرداد 93 10:53
رزا
21 مرداد 93 18:40
آلودگي هاي عميق بر روي زيور آلات مي تواند محلي براي رشد باكتريها و خطري براي سلامتي شما و كودكانتان باشد.با گروه محصولات رزا لذت تميز كردن سرويس ها و زیورآلات طلا را تجربه كنيد و قبل از هر مهماني متمايز شويد. این محصول كاملا استريل، علمي و بر اساس دانش نانو ساخته شده است و ترکیبی ملایم و سازگار با پوست دارد. http://www.rastaco.ir