نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

مهمون کوچولوی خوش زبون

1393/3/7 13:59
871 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دخترای گلم  عید بزرگ مبعث رو بهتون تبریک میگم ان شاالله که همیشه رهرو راستین آن پیام آور مهرو دوستی  باشید.  ان شاالله اعیاد پیش رو هم مبارک باشد و  شما و همه دوستان و خانواده عزیزم  در صفا و صمیمیت شاد و سلامت ایام خوشی رو در پیش رو داشته باشید.niniweblog.comمحبتمحبتمحبت

دیروز  عسل دختر کوچولوی  دختر داییم، زهره به همراه خاله ش اومدن  خونه بابا جونم. ماشالا چه دختر ناز و شیرین زبونی هستش. یک سال و 11 ماهشه کلی شیرین زبونی کرد و شعر خوند و...

ولی نرگس من فقط بهش نیگاه میکردی . عزیزم آخه تو که اینقد شیرین زبونی و حرفای قشنگ قشنگ میزنی  چرا وقتی یه غریبه میاد خونه دیگه هیچی نمیگی حتی باهاش بازی هم نکردی عزیزمغمگین اشکال نداره عزیزم مهم اینه که خودم میدونم چه دختر باهوش و شیرین زبونی هستی و چقد خانمیبوس. تو فقط وقتی کسی رو خیلی ندیده باشی دیر باهاش جور میشی آخرش که دیگه میخواستن برن تو روت باز شده بود و دوست داشتی باش بازی کنی . فدای مهربونی هات

خاله فریده بهت گفت النگوتو میدی به من سریع خواستی دربیاری بهش بدی . بعدش به عسل گفت النگوتو بهم میدی سفت و محکم دستشو گرفت و گفت نه مال عسل بانویهخنده

خواستیم ازتون عکس بگیریم نه تو و نه عسل هیچکدوم بامون همکاری نمیکردین  به سختی چند تا عکس ازتون انداختیم.

در ادامه عکسا رو ببینید

 

 

 

 

اینجا از حالتت هم مشخصه اصلا" حواست پیش من نبود هرکاری کردم نگاه دوربین کنی نگاه نکردی.

میدونی حواست به چی بود.. به موتوری که تو حیاط زده بود مال بناهایی بود که طبقه پایین خونه باباجون کار میکردن. آخه تو از موتور یه کم میترسی یعنی از صداش میترسی ولی دارم روت کار میکنم که ترست از بین بره.

 

ا

 

 

اینم به قول خودش عسل بانو

niniweblog.com

عزیز دلم تو یه کوچولو از موتور میترسی بعد من بهت میگم مامان جون موتور که ترس نداره...چند روز پیش صدای موتور اومد بعد دیدم داری به نسترن میگی نی نی نسترن موتور که ترس ندااااره

خنده

niniweblog.com

 

از روزی  که لوبیا کردی تو بینیت تا حالا وقتی لوبیا تو غذا میبینی سریع میگی من از اینا گداشتم اینجام بووه شدم رفتم دکتر بابام منو اینجوری (بعد ادای بابا رو درمیاری که چه جوری تو رو محکم گرفته بود تا دکتر لوبیا رو دربیاره) منو گرفت دکتر درآش. یعنی درآوردش

خنده

 

niniweblog.com

 این روزا علاقه زیادی به عکاسی پیدا کردی فقط دوربینو ببینی سریع برمیداری و خودت لنزش رو باز میکنی و تند تند از هرچیزی  یا کسی ببینی عکس میگیری. اینم یکی از عکسایی که خودت از نسترن گرفتی

niniweblog.com

این عروسکی که تو تصویر بالا هست یه آهنگ داره میگه دست کوچولو پا کوچولو گریه نکن بابات میاد...

وقتی نسترن داره گریه میکنه سریع میری پیشش و میگی دست کوکولو پا کوکولو گریه نکن مامان میاااد

خنده

niniweblog.com

چند روزیه که اسممو یاد گرفتی . وقتی میگی مامان فاطمه نمیدونی چه عشقی میکنم میخوام بخورمت

بغلبوس

خودت تازه یاد گرفتی اسممو بعد دیروز داشتی به نسترن میگفتی نی نی نسترن بگو مامان فاطمه

خنده

همین الان هم داری صدام میزنی. دیگه برم ببینم دخترم چیکارم داره

 

niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

پسندها (11)

نظرات (20)

نیکــو
7 خرداد 93 18:15
ای جوونم چه مهمون خوشگل و شیرینی البته به شیرینی نرگس خودمون نمی رسه ها چه گل های ناازی داه حیاطتتون عزیزززم نسترن و ببین چه ژستی گرفته خواهریش ازش عکس بگیره
فاطمه مامان گلها
پاسخ
هر بچه ای مهری داره که باعث میشه به دل بشینه گلا تقدیم شما
مرضيه(مامان محمد مهدي)
10 خرداد 93 12:09
خدا هر سه شونو حفظ كنه محمد مهدي هم دير با بچه هاي غريبه ارتباط برقرار مي كنه
ریما مامان آیسا
10 خرداد 93 16:37
عاشق ولایت
10 خرداد 93 17:50
وای چقدرنازن میخوام بخورمشان
عاشق ولایت
11 خرداد 93 11:32
سلام درمردشهیدفرددوئی شهیداقتدار مطلب گذاشتم دعوت می کنم سری بزنید
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام حتما"
مامانی فاطمه
11 خرداد 93 11:46
ماشااله به دخملااااااااای نازمراستی خصوصی عزیزم
طهورا -همنفس طلبه
11 خرداد 93 12:54
هو الکریم باسلام . وای خدا چه دخملای نازی ان شاالله خدا همشون رو حفظ کنه . عجب باغچه قشنگی هم دارید . واقعا لوبیا کرده بود توی بینی اش ؟!
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام عزیز تو پست اتفاقی که به خیر گذشت جریان لوبیا رو گفتم
مریم مامان دونه برفی
12 خرداد 93 10:00
سلام گلم ما تو شهرمون یه قرارکوچیک وبلاگی گذاشتیم . آپم بیا ببین.
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام عزیز چشم میام
زهره
12 خرداد 93 15:38
سلام وقتی میام به سایت نرگس جون انگار دارم قصه ی زندگی خودم و میبینم. نمیدونم چرا همچین حسی دارم شاید بخاطر هم سن و سال بودن دو تا نینی هامون. ماشالله همشون دارند بزرگ میشند . ایشالله که خدا حفظشون کنه.
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام آره واقعا" همینطوره خدا حفظشون کنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 خرداد 93 19:01
الاهی فدات بشم خوب مامان خجالتی عزیزم فدای این عسل بانو ناز هم بشم افرین نر گس جونم چه عکس قشنگی از نینی نسترن جون گرفتی عزیزم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون خاله جون
آبجی حنانه
13 خرداد 93 23:53
سلام مامانیـــــ حال شما ؟! چه خبرا ؟! کم پیدا شدیدا پیش ما بیاین آخه دلمون واستون تنگ میشه دختر گلاتون خوبن؟! سلامتن ؟! ما آپ کردیم بالاخره ، تشریف بیارید خوشحال میشیم نسترن جون و نرگس جونو ببوسید
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام عزیز شما کم پیدایین ممنون عزیز خوش آمدین به وب ما حتما" سر میزنم بهتون
برادری جانباز
14 خرداد 93 19:08
باورت میشه داری راز خوشبختی رو میخونی چیزی که همه آرزوش رو دارند... عزیزم ! در زندگی ارتباط خود را با خدا دائمی کن زیرا قدرت شگفت انگیز او می تواند هر مانعی را در هر نقطه ای برطرف کند . در حالت انتظار دائمی زندگی کن و جائی برای خداوند نگه دار تا هر زمانی اراده فرمود داخل شود و برایت معجزه کند . خدای من ! هرجا درد و مصیبت است ، می فهمم که تو در آنجائی و آنجاست که محبت تو مسلط است به این دلیل نه تنها با صبر بلکه با قدردانی و سپاس ، آنچه را باعث اذیت و آزارم می شود را می پذیرم . جهت خرید اینترنتی کتاب اسرار آمیز نامه هایی به همسرم (((دعاهای اورژانسی))) محمدرضا کریمی به سایت انتشارات مهر زهرا (س) بروید یا آدرستان را به 09133334919 پیامک کنید تا کتاب برایتان ارسال شود. کتاب 17کلید موفقیت برای نجات و رستگاری و کتاب در عشق ...همین نویسنده در همین انتشارات آماده چاپ است. /zarin13.blogfa.com یا دعاهای اورژانسی
مامان منصوره
14 خرداد 93 22:09
ماشالله به این دخترای ناز،‌
مامان آینده
16 خرداد 93 10:03
عزیــــــــــــــزم خدا بهتون این دو گل خوشگل و باهوش رو ببخشه و همیشه سایه اتون بالا سرشون باشه عسل بانو هم خیلی با نمک بود انشاالله همیشه بچه ها باشند تا معصومیتشون شادی جمع باشه من شما رو لینک کردم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون از توجهتون منم لینک کردم
عاشق ولایت
16 خرداد 93 22:24
همه ما خبر به کما رفتن آیت الله مهدوی کنی (حفظة الله) رو شنیدیم.ایشان یکی از عرفا بزرگ این نظام هستند و خدمت زیادی به امام(ره) و رهبری(حفظة الله) کردند. ​ برای شِفای این عزیز آیه « أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَكْشِفُ السُّوءَ » از ته دل پنج مرتبه بخوانید.اگر با وضو باشد مطمئن باشید اثرش بیشتر است ممنون.التماس دعا​
عاشق ولایت
17 خرداد 93 15:52
دوست داریددرسایت جدید چه مطالبی ارائه شود? 1-ولایت فقیه 2-عرفان های نوظهور 3-مهدویت 4-دفاع مقدس 5-سایر
مهزاد مامان عرفان
19 تیر 93 14:31
عزیزم سلام. چه دخترایی ماشالله. نرگس خیلی دوست داشتنیهو ظریف و زیبا
مامان
22 تیر 93 15:59
سلام عزیزم امیدوارم حال شما و دختران گلتون خوب باشه . ببخشید که دیر جواب دادم. چقدر دختراتون بزرگ شدند. خدارا شکر که سلامتند. خیلی دعامون کنید . یا علی