نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

میلاد نور مبارک

1393/2/23 10:20
894 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

              علی جان، پنجره دلم را به روی صحن وجود آسمانی‏ات می‏گشایم
              و خویش را اسیر کمند شوق‏آفرین عشقت می‏کنم


            ای هم‏زبانِ بهترین دقایق حیات، با تو سخن آغاز می‏کنم که
            پیاله حیاتم را، ساقی بزم شورانگیز خیال تو لبریز ساخته
            و خاکستر وجودم را آتش عشق تو بر باد داده است.

niniweblog.com

 

پدر مهربانم و همسر عزیزم روزتان مبارک

 

 

پسندها (9)

نظرات (7)

گل نرگس19
23 اردیبهشت 93 11:14
عییییییییییییییییییییییییییییییییییدتوووووووووووووووووووون مبارررررررررررررررک دلتووووووووووووووووووووووووووون شاااااااااااااااااااااد لبتوننننننننننننننننننننن خندونننننننننننننننننننننننننن
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیز عید شما هم مبارک
مامانی
24 اردیبهشت 93 14:13
مبارک باشه عزیزم
بنت الزهرا
24 اردیبهشت 93 16:28
سلام ان شاءالله خدا گلهای نازتون رو براتون نگه داره وبلاگ ما در مورد بارداری و خوب طی کردن این ایام برای داشتن فرزند صالحه خوشحال میشیم تشریف بیارید و ما رو راهنمایی کنید اگه صلاح میدونید خوشحال میشم رمز وبلاگ رو بدونم تا بیشتر با شما آشنا بشم منتظرتون هستیم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام ان شاالله سر میزنم
زهره
24 اردیبهشت 93 20:00
سلام من رمز نداشتم. دلم هواتون و کرده بود راستی من خیلی دلم میخواد عکس نینیتون هم ببینم. با نینی های کوچیک چیکار میکنید . حسابی کلافه هستید مثل من. من که ابن روزها خیلی سختمه اما واقعا شیرینه.
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام عزیز ممنون آره سختی هایی داره و شیرینی هایی هم داره
بابا و مامان
29 اردیبهشت 93 12:52
ممنونم از مهربونیت عزیزم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
خوشحالم که برگشتی عزیز
مامان پریسا
29 اردیبهشت 93 16:59
سلام دوست عزیزم عید شما هم مبارک
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام خاااااانم ممنون
بابا و مامان
30 اردیبهشت 93 8:24
ممنونم عزیزم که محبت دارید پیشمون میاید دوستت دارم و ممنونم از مهربونیت عزیزم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
قرررررررربونت