نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

آخرین پست سال 92

1392/12/28 1:59
496 بازدید
اشتراک گذاری

با حالی که خیلی خسته ام ولی مینویسم

عزیزم امروز کابینت خونمون رو نصب کردن، آقایون کابینت ساز یزدی هستن و تا دیر موقع درگیر نصب کابینت بودن. بابایی شما عصری اومد و گفت که امشب رو مهمون ما هستن. شما و نسترن  رو گذاشتم پیش مامانم و اومدم برای تدارک شام. بعد باباجونتون گفتن دوستشون هم زنگ زدن که امشب میخوان بیان خونمون با خانمشون. اولش یه کم ابراز ناراحتی کردم بعدش گفتم خوب مهمون حبیب خداست، و باعث خیر و برکته. 

شما هم که زیاد نتونستی دوام بیاری و اومدی بالا پیش خودم. اسباب بازی هاتو ریختم جلوت که باهاشون مشغول بشی و  نیای تو دست و پای من.

نسترن عزیزم هم که چند ساعت رو خوابید تا من به کارم برسم.

اومدم تواتاق دیدم  این رو ساختی و روش نشستی میگم مامان چی درست کردی میگی قلال (یعنی قطار) گفتم روش نشستی کجا بری گفتی امام

 

 

عزیزم دوست بابا هم با خانمش اومدن و شما که با هیچ غریبه ای حتی حرف هم نمیزدی با ایشون خیلی زود صمیمی شدی و حرف میزدی و تو بغلش رفتی . البته خانم مهربون و خوبی بود و  رفتارش شما رو خیلی خوب به خودش جذب کرد.

هم اکنون هم که دارم مینویسم آقایون یزدی هم خونمون تشریف دارن و فردا تا ظهر کار نصب کابینت ها هم تموم میشه. امیدوارم کار خونه زودتر جمع و جور بشه و بتونیم زودتر بریم تو خونه خودمون.

راستی الان خاله راضیه ( همون آجی لولول)هم تو راهه و تا 2-3 ساعت دیگه میرسه.

فکر میکنم آخرین پست سال 92 باشه. برای همه دوستان و عزیزان و برای خانواده ام آرزوی داشتن تعطیلات خوب و خوش دارم و ان شاالله  سال خوب و خوشی را در پیش رو داشته باشند.

این دسته گل هم تقدیم به همه دوستان و به دخترای گلم

 

totalgifs.com rosas gif gif 22.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ضحــــــــــــا
28 اسفند 92 7:55
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **پيشاپيش عيد نوروزت مبارک** اين هم عيدي ما به شما http://www.amazing.ir/wp-content/uploads/2014/02/Nowruz-93-Amazing-ir-7.jpg
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام ممنون بر شما هم مبارک
مامانی
28 اسفند 92 18:01
عژیژم قطال دلست میکنی بری پیش امام؟؟ ای جانمسال نوتون مبارک باشه
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سال نو شما هم مبارک
مامان یاسمن و محمد پارسا
1 فروردین 93 8:23
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باشی
فاطمه مامان گلها
پاسخ
خیلی ممنون سال نو شما هم مبارک
علی
3 فروردین 93 13:32
سلام چه وب نازی داری بهتون تبریک میگم حیف تو این وب ناز از شکلکها استفاده نمیکنید تو وبتون از شکلکا بذارید زیبا تر وماندگار تر میشه وب من با کلی شکلکهای پر کاربرد در خدمت شماست حتما بیا از شکلکا دیدن کن نظرت عوض میشه چون هرکی اومده دست خالی بر نگشته من منتظرم من هر روز با شکلکای زیبا بروزم
مریم (مامان ثنا)
5 فروردین 93 9:37
سلام دوست عزیزم سلام نرگس جونم سال نو. بر شما و خانواده محترمتون مبارک باد..انشاالله سال خوب و با نشاطی داشته باشید..
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام همچنین بر شما هم مبارک
مامان پریسا
5 فروردین 93 19:03
عید شما مبارک
فاطمه مامان گلها
پاسخ
عید شما هم مبارک
مامان تارا
6 فروردین 93 11:58
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد
منصوره
7 فروردین 93 14:31
سلام مامان گلها خوبی؟ دخملا خوبن؟ امکان نظر دهی که تو سایت هست منظورت سایت دفتر بود دیگه نه؟
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام عزیزم بله دیدم ببخشید
حقدوست
10 فروردین 93 14:05
سلام و درود بر شما گرامی وبلاگ خوب و جالبی دارید. در ادامه راه موفق باشید. ضمن تبریک سال نو، شما بزرگوار برای مطالعه مطالب زیر دعوت شده‌‌اید: ****************** جملات بسیار زیبا و خواندنی و قابل تأمّل ****************** احادیث بسیار زیبای هفته # وظایف دوست در حق دوست # یکی از نشانه‌‌های پستی و رذالت # بوسه بر لب فقط برای دو نفر ****************** اعمال و ادعیه عید نوروز دعایی ناب از حضرت علی(ع) در نوروز برای دفع بلا در طول سال آداب و ادعیه پوشیدن لباس نو و تازه ****************** نجس‌‌ترین و پلیدترین چیز دنیا چیست؟ ****************** توصیه می‌‌‌کنم از باقی صفحات وبلاگ هم بازدید کنید. منتظر حضور و نظرات ارزشمند شما گرامی هستم www.bia2mofid.persianblog.ir
حقدوست
10 فروردین 93 14:06
خدا دخترتون رو زیر سایه حضرت زهرا(س) حفظ کند و عاقبتش بخیر باشد.
مامان عرفان
13 فروردین 93 11:47
سلام عزیزم سال نو مبارک و سیزده تون بدر. عزیزم خیلی ماهی.خدا از چشم بد حفظت کنه خاله سی.
ღمامان على اكبرღ
14 فروردین 93 17:35
زنی شهید می شود،زنی به نام فاطمه مدینه زهر می شود برای کام فاطمه دری شکسته می شود،دو دست بسته می شود یلی سکوت می کند، به احترام فاطمه (شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها تسلیت باد)
مامان اباصالح جون
17 فروردین 93 2:51
سلام خواهری خوبم ببخشید یه مدت جواب کامنتای قشنگتو ندادم آخه یه مزاحم از طرف همه دوستام برام کامنت میذاشت... آدرس وب جدیدم رو تو وبلاگم گذاشتم خوشحال میشم بهم سر بزنی
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام حتما"
مامانی
17 فروردین 93 13:04
سلامعزیزم من شرمندتم به خدا که اون پیامتو بعد برگشتن از سفر دیدم و نتونستم دعاگوی اون حاجت قشنگ مشترکمون بشم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام دشمنتون شرمنده اشکال نداره ولی به یادمون باشید هرجا که هستید.