نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

پیشرفتای نرگس

1392/11/5 23:45
662 بازدید
اشتراک گذاری

مهارتهایی که نرگس تو این مدت بدست آورده:

اول و مهمتر از همه این که دیگه پوشک نمیشه هوراتقریبا" یک ماه و نیم میشه که دخترم دیگه خودش خبر میکنه برای دسشویی. آفرین به دختر گلم بعضی وقتا روی قصری میشینه که بهش میگه نندلی یعنی صندلی، خیلی هم دوست داره روش بشینه . بعضی وقتا هم  مخصوصا" وقتی جایی میریم دسشویی راحت میره. خیلی این کار برام سخت به نظر میومد ولی به لطف خدا تونستم خیلی سریع آموزشش بدم البته با کمک مامان جونم که واقعا" ممنونشون هستم. ماچقلب

دختر گلم نقاشی میکشه ولی چون تازه شروع کرده که البته دیر هم شروع کرده، ولی خیلی خوب داره یاد میگیره.نرگس میگه مامان میام جیجی بکشدم یعنی مامان میخوام جوجه بکشم. کلی نقاشی میکشه بعد ازش میپرسم چی کشیدی میگه جیجی، الاغ، مامان، بابا، برف، ماه،نی نی و....خلاصه هرکدوم  یه چیزیه که ما تشخیص نمیدیم. یه بیضی دراز  میکشه  و یه نقطه هم بالا میکشه بعد میگه مامان کشیدمخنده

همیشه وقتی میخواد بلند بشه  یا یه چیزی رو بلند کنه میگه یاااااا علی. عزیزم ایشالا علی نگهدارت باشهقلب

شعرایی یاد گرفته  و برامون به سبک خودش میخونه، مشخصه که شعر رو کامل حفظه ولی بعضی کلماتشو نمیتونه ادا کنه،  و از هر قسمت شعر یکی دو تا کلمه اش رو خیلی خوب میگه ، مثلا"

یه توپ دارم قلقلیه، حسنی نگو بلا بگو، تاب تاب عباسی، قصه شنگول و منگول ، بازی عمو زنجیر باف( وقتی میرسه به بابا اومده چی چی آورده میگه ککلات برای کی میگه برای نایس یعنی شکلات برای نرگس)

صلوات رو میگه  الله ...محمد آل محمد ، نقطه چین ها رو هم خودم میگم.

فقط یه چیز جالب به مدادر نگی هاش میگه میش نمیدونم چه شباهتی بین مداد رنگی و میش هستش، میگه میشم بده جیجی بکشدم، یعنی  مداد رنگیامو بده جوجه بکشم.

خیلی جملات و کلمات رو  کامل و خیلی خوب میگه.

عاشق پیام های بازرگانیه، مخصوصا"  تبلیغ بالا بالا، نامی نو، برنج هایلی ،اسنک چاکلز و....

میگه منم بالا بالا میخوام، البته فعلا" چون تراشه های الماس داره گفتم لازم نیست براش بخریم ولی شاید هم خریدم، چون خیلی دوسش داره.

با عمو فردوس خیلی خوب داره حروف و کلمات رو یاد میگیره. مخصوصا" کلمات رو جاشونو بلده مثل جوجه،حوله، عروسک، سبد ، شکلات، بابا و.... بیشتر کلمات رو بلده و بعضی از حروف رو هم خیی خوب یاد گرفته، مثل میم، نون و... شمارش اعداد رو داشته باشین یک ، دو ، ده بعدشم دست میزنه برا خودشخنده 

آفرین به دختر گلم . عزیزم من به تو افتخار میکنم باهوش مامانماچ

دخترم خیلی تمیزه و به نظافت خیلی اهمیت میده اگه آشغال ببینه وسط اتاق برمیداره میندازه تو سطل زباله، دستاش اگه کثیف بشه فورا" دستمال برمیداره و دستشو تمیز میکنه و موارد دیگر .

الهی من فدای دختر گلم بشم که چقدر برای همه ما عزیزهفرشته 

خوب حالا از تفریحات روزانه، دیروز بعد از ظهر  ٤ بهمن همراه بابای نرگس رفتیم بندان که طبیعت برفی اونجا رو هم ببینیم، خیلی قشنگ بود. نرگس هم سردش شده بود هم خوابش میومد خیلی تمایل نداشت  بیرون باشیم بیشتر دوست داشت تو ماشین نگاه برفا کنه، خیلی هم از تماشای برف لذت میبرد. به برف میگه بش.

عکسا در ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

اینجا باغ های  انگور بندان هست که پوشیده از برف هستن، کوهی که پیداست هم قلم کوه هستش که چه عظمتی داره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

منصوره
5 بهمن 92 17:43
سلام مامان نرگس دیروز دیدمتون همون موقع حدس زدم امروز وبلاگت به روز می شه دئنا هم به روز شد
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام ما هم شما رو دیدیم دئنا رو هم دیدم. خیلی قشنگ بود
(زهره)مامان فاطمه
6 بهمن 92 9:40
سلاااااااااااااااام وای چقدر خوشحال شدم دوباره پست گذاشتی یه مدت زیادی نمیومدی عزیزم ببوس این دخمل گل رووووووووووووو
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام ممنون عزیزم شما هم فاطمه خوشکل رو ببوسید
(زهره)مامان فاطمه
6 بهمن 92 9:40
خوشبحالش که پوشک نمیشهههههههههه من که هنوز اندر خم یک کوچه ام
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سخته ولی با یه مقدار صبر و حوصله راه می افته، به نظر خودم دیر اقدام کردم شما هم میتونید شروع کنید
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
6 بهمن 92 13:09
خيلى مناظر قشنگى ميذاريد آدم لذت ميره از ديدنشون چقدر تركيب برف سفيد با آسمون آبى قشنگه نرگس خانم هم كه خانمى شده براى خودش آفرين به شما مامانى نازنين و صد آفرينم به اين دخملى ناز و باهوش ايشالله در همهزمينه ها موفق باشه
فاطمه مامان گلها
پاسخ
خواهش میکنم قابل نداره نگاه کردنشون مجانیه نرگس هم میگه ممنون خاله
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 بهمن 92 14:52
فدای نرگس جون باهوشم بشم من افرین دختر نازمچقد عکسات قشنگه عزیزم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
خدا نکنه عزیزم چشماتون قشنگ می بینه
مامانیِ زهرا
7 بهمن 92 17:37
هزار ماشالله به نرگس کوچولو و پیشرفتهاش عکسها خیلی قشنگ هستند دست شما درد نکنه لذت بردیم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون خاله جون
اقا زاده
9 بهمن 92 7:55
من رمزو ندارم
مامان (فاطمه، گل بابا)
15 بهمن 92 12:16
الهی......... عزیز خاله است خدا همیشه برات نگهش داره ابجی گلم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان (فاطمه، گل بابا)
15 بهمن 92 12:17
چه برفی!
مامانی
15 بهمن 92 21:21
سلام مامان میشه به وبلاگ منم سر بزنید ؟من شما رو لینک کردم بیاید ببینید اگه خوشتون اومد قابل بدونید بیام تو فهرستتون جهت تشکر سه صلوات برای عاقبت بخیری نی نی تون ممنون
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام دوست عزیز با کمال میل
گل نرگس19
17 بهمن 92 0:44
سلام وبلاگ خوبی دارید به وبلاگ منم سر بزنی و نظر بدی خوشحال میشم ادرس وبلاگ:گل نرگس19