نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

بدون عنوان

1392/2/18 13:49
616 بازدید
اشتراک گذاری

سئوال و جواب اعرابی از حضرت رسول اکرم (ص)

 

عرض کرد : میخواهم داناترین مردم باشم                 حضرت فرمود : از خدا بترس

 

عرض کرد : میخواهم از خاصان درگاه خدا باشم         حضرت فرمود : شب و روز قرآن بخوان

 

عرض کرد : میخواهم همیشه دل من روشن باشد     حضرت فرمود : مرگ را فراموش مکن

 

عرض کرد : میخواهم همیشه در رحمت حق باشم      حضرت فرمود : با خلق خدا نیکی کن

 

عرض کرد : میخواهم از دشمن به من آفتی نرسد      حضرت فرمود : همیشه توکل بخدا کن

 

عرض کرد : میخواهم در چشم مردم خوار نباشم         حضرت فرمود : پرهیزگار باش

 

عرض کرد : میخواهم عمر من طولانی باشد                حضرت فرمود : صله رحم کن

 

عرض کرد : میخواهم روزی من وسیع گردد                 حضرت فرمود : همیشه با وضو باش

 

عرض کرد : میخواهم باتش دوزخ نسوزم                     حضرت فرمود : چشم و زبان خود را ببند

 

عرض کرد : میخواهم بدانم گناه به چه چیزریخته میشود    حضرت فرمود : تضرع و توبه بحال بیچارگی

 

عرض کرد : میخواهم سنگین ترین مردم باشم            حضرت فرمود : از کسی چیزی مخواه

 

عرض کرد : میخواهم پرده عصمتم دریده نشود        حضرت فرمود : پرده عصمت کسی را مدر

 

عرض کرد : میخواهم گورم تنگ نباشد              حضرت فرمود : مداومت کن بقرائت سوره تبارک

 

عرض کرد : میخواهم مال من بسیار شود      حضرت فرمود : مداومت کن بقرائت سوره واقعه هرشب

 

عرض کرد : میخواهم فردای قیامت ایمن باشم حضرت فرمود : میان شام و خفتن بذکر خدا مشغول باش

 

عرض کرد : میخواهم خدایتعالی را در نماز حضور یابم حضرت فرمود : در وقت ساختن وضو بسیار دقت کن

 

عرض کرد : میخواهم از خاصان باشم       حضرت فرمود : در کارها راستی و درستی پیشه کن

 

عرض کرد : میخواهم برای من عذاب قبر نباشد        حضرت فرمود : جامه خود را پاک نگهدار

 

عرض کرد : میخواهم در نامه عمل من گناه نباشد       حضرت فرمود : با پدر و مادر نیکی کن

niniweblog.com

 

و حال ما چگونه زیسته ایم؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تسنيم سادات
18 اردیبهشت 92 22:01
بسيار زيبا انتخاب كردين كلام رسول الله (ص)