نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

یک ماه از سال 94

1394/1/29 17:45

سلام میکنم به ساحت مقدس و نورانی حضرت صاحب الزمان  (عج) و به مادرشان حضرت فاطمه زهرا ( س) که شروع سال جدید مزین بود با یاد و نام آن بانوی نمونه هستی

و سلام میکنم به آقا و رهبر عزیزمان فرزند زهرای بتول حضرت امام خامنه ای عزیز که امروز سالروز میلادشان هست

ولادت 76 سالگی رهبر عزیزمان رو هم به همه دوستانم و دختران گلم تبریک ميگم. ان شاالله در پناه امام زمان و تا ظهور آن حضرت سلامت باشند.

نماز بی ولایت حقه بازیست

اساس مسجدش بتخانه سازیست

چرا دشمن نمیخواهد بفهمد

وضوی بی ولایت آب بازیست

niniweblog.com

وحالا سلام میکنم به تمام دوستان عزیزم امیدوارم سالی که شروعش با نام حضرت زهرا بوده تا آخر مزین باشد با نام حضرت زهرا( س) برای همه دوستان سال زهرایی آرزو میکنم.

و سلام به خانواده عزیزم و به دسته گل های مهربانم. عزیزانم ان شاالله در پناه حضرت زهرا باشید همیشه.

امسال شروع خیلی خوبی داشت و من خیلی امیدوارم که سال خوبی باشه. ایام فاطمیه به همراه دختران گلم میرفتیم مراسم حضرت زهرا روزها هم به نیت صله رحم و دیدار بزرگترها به دیدار تعدادی،از بزرگترای فامیل رفتیم

مدتی بود تصمیم داشتیم بریم زیارت آقا امام رضا که به خاطر یه سری مسایل دیگه کنسل. کرده بودیم تا شب دهم فروردین یکمرتبه خیلی هوایی مشهد شدیم صبح دهم سری،به سایت راه آهن زدیم و دیدم همون روز،پیش فروش بلیط،قطار شروع شده همسری گفتن بهترین موقع برای مسافرت همین ایام تعطیلی آخر عقیده بعد از اون ممکنه مرخصی بد گیرم بیاد همون روز،برای فرداش بلیط گرفتیم و روز سه شنبه یازدهم فروردین راهی،مشهد الرضا شدیم

با قطار از اصفهان حرکت کردیم تو قطار به بچه ها خیلی خوش گذشت . برای برگشت هم دوباره بلیط قطار گرفتیم به اصرار نرگس که خاطره خوبی از قطار داشت

روز شانزده فروردین تولد خودم بود که همسری همونجا یه گوشی برام خرید .(گوشی قبلمو تو سفر دیلم و گناوه گم کردم و دیگه پیدا نشدخندونک ) سه شنبه هفدهم هم برگشتیم به سمت اصفهان و چهارشنبه دیگه خونه بودیم.

خیلی سفر خوبی بود بچه ها خیلی خوب ما رو همراهی کردن و اصلا اذیت نشدیم خدا روشکر

تو این ایام مناسبتهاي هم بود

تولد خواهران گلم و همسر عزیزم و خودم همگی تو این ماه بود آرزوی،سلامتی برای همگی در پناه حضرت زهرا را دارم.

تولد بی بی فاطمه زهرا و روز مادر رو داشتیم که بسیار روز خوبی بود.

مراسم جشنی هم خونه بابام اینا داشتن به خاطر نامزدیه آجی فریده که لباس برون بهش میگیم. عزیزم ان شاالله مبارک باشه و خوشبخت بشین.

عکس ها با توضیحات در ادامه مطلب

روز سیزده به در بعداز ظهرش رفتیم پارک ملت خیلی به بچه ها خوش گذشت

عصر روز جمعه  هم رفتیم کوهسنگی خیییلی جای باصفا و دیدنیی هست

بچه ها هم کلی بازی کردن

این ها همه عکس های مشهد بود.

روز مادر جشنی از طرف بسیج خواهران توی امامزاده سید محمد شهرمون برگزار شد که به همراه دخترا رفتیم اینم نسترن

بعدش هم رفتیم خونه بابام اینا ، تو باغ جلوی خونه ازشون عکس گرفتم

عکسای پایینی رو یه روز که خونه مادربزرگ بچه ها رفته بودیم تو باغ عموشون  گرفتم

یه روزم خواستیم بریم خونه مادربزرگ بچه ها بچه ها رو با دوچرخه بردیم و ما هم پیاده دنبالشون

عزیزای دلم ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشید و شاهد بالندگی و موفقیتتون باشیم.