نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

روز مادر

1393/1/30 23:34
623 بازدید
اشتراک گذاری

عــرش در شــور تمناســت خدا می‌داند

آســـمان محو تماشــاســـت خدا می‌داند

شــور در ثانیه‌ها، ثانیه‌ها در شــور است

عشـــق در آینـــه پیـــداست خدا می‌داند

و به زهـــراش قسم این دل مجنونـم در

قبضه‌ی حضـــرت زهـــراست خدا می‌داند

من یقین دارم اگــر محشــر کبری باشد

شافعش حضــرت زهــراست خدا می‌داند

دل به دریا بــزن و عاشق زهـــرایی باش

عاشق چو ز هر درد مبرّاست خدا می‌داند

گــوش کن نغمه‌ی یا فاطمــه‌ی عالــم را

دم این نغمــــه مسیحاســت خدا می‌داند

بیخود از خود غزلی ساختم از جنس بلور

در دل قافیــــه غــوغــاســـت خدا می‌داند

 

 

 

 

 

 

 

امروز روز توست مادر، ای مهربان‌ترین فرشته‌ی خدا...

بگو چگونه تو را در قاب دفترم توصیف کنم؟

صبر و مهربانی‌ات را چطور در ابعاد کوچک ذهنم جای دهم؟

آن زمان که خط خطی‌های بی‌قراری‌ام را با مهر و محبتت پاک می‌کردی و با صبر و بردباری، کلمه به کلمه‌ی زندگی را به من می‌گفتی، خوب به خاطرم مانده است.

و من باز فراموش می‌کردم محبت تشدید شده‌ات را...

در تمام مراحل زندگی، قدم به قدم، همپای من آمدی، بارها بر زمین افتادم و هر بار با مهربانی دستم را گرفتی.

آری، از تو آموختم، حتی در سخت‌ترین شرایط، امید را هرگز از یاد نبرم.

یادم نمی‌رود چه شب‌ها که تا صبح بر بالینِ من، بوسه بر پیشانیِ تب دارم می‌زدی...

و چه روزها که با مهر مادرانه‌ات، لقمه‌های عشق را در دهانم می‌گذاشتی...

وقتی بوسه بر دستان چروکیده‌ات می‌زنم، یاد کودکی‌ام می‌افتم که همیشه به خاطر لطافت دستانت، به همه فخر می‌فروختم.

و حال به خاطر خشکی دستانت با افتخار می‌گویم كه: «این دستان مادر من است که تمام زندگی‌اش را به پای من گذاشت»

من با نوازش همین دست‌ها بزرگ شده‌ام و امروز با تمام وجودم می‌گویم:

«مادرم، مدیون تمام مهربانی‌هایت هستم و کمی کمتر از آنچه تو دوستم داری، دوستت دارم، چون هرگز به پای مهربانی تو نخواهم رسید...»

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (15)

مامان پریسا
31 فروردین 93 0:09
سلام گلم مامان مهربون و زحمت کش روزتون مبارک عزیزم http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13977117345.jpg
ღمامان على اكبرღ
31 فروردین 93 12:33
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی موقع گل کردن عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن پرستیدنی , روزت مبارک ای گل زیبای خلقت!
منصوره
31 فروردین 93 14:11
دروووووووووود بانو روزت مبارک
مامان ایلیا
31 فروردین 93 16:26
بانوی گل شاهکار زیبای خلقت ،مخلوق دلبری خداوند شادی تو شادی دنیاست ، روزت ،ماهت ، سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبارک...
مامانی
1 اردیبهشت 93 9:38
روزت مبارک مامان گلها
فرشته
1 اردیبهشت 93 13:26
سلام خواهر جان عیدت مبارک
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام عید شما هم مبارک
عاشق ولایت
3 اردیبهشت 93 17:25
میخواستم تا آخراین ترم به روز نباشم مگه این روحانی میگذارده همسران دولتمردان جشن2500ساله دوم را برگزارکردن در روز زن به وبلاگم مراجعه کنید
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 اردیبهشت 93 3:31
روزت مبارک مامانی عزیز
اقا زاده
6 اردیبهشت 93 17:34
حصوصی داری گلم
طهورا -همنفس طلبه
6 اردیبهشت 93 18:55
هو العزیز باسلام .خواهر جان کامنت های من به شما نمی رسه ؟ من دو بار برای شما کامنت تبریک روز مادر فرستادم به گمانم نرسیده! رمزتون تغییر کرده بود گویا نتوانستم برای پست بالاییتان کامنت بگذارم جهت عرض ادب خدمت رسیده بودم
فاطمه مامان گلها
پاسخ
سلام عزیز من تمام کامنت ها رو تایید میکنم . نمیدونم چی شده ممنون از لطفتون
عاشق ولایت
6 اردیبهشت 93 19:07
سلام رمزجدیدمیخوام
مامان محمد مهدي (مرضيه)
9 اردیبهشت 93 13:50
من چي كار كنم كه هيچ كدوم از رمزا رو ندارم آخه
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 15:12
مامان مهدیه
10 اردیبهشت 93 20:13
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
ajij
23 اردیبهشت 93 10:54
سلام مامان گلها ماشالله چه دخمل نازي داري خدا حفظش کنه . خیلی دوس داشتم مطلب وبت رو بخونم اما همش رمز دار بود عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي