نرگسنرگس، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره
نسترننسترن، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

گلهای باغ زندگیمون

تبریک اعیاد شعبان وغدیر

1394/7/1 8:20
782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر صاحب عصر و زمانمان آقا اباصالح المهدی

و سلام بر رهبر عزیزمون امام خامنه ای

و سلام به همه دوستان عزیزم

وسلام به دخترای نازدونه خودم. 

کوتاه مینویسم چون وقتم کمه . اومدم برا سلام و عرض تبریک اعیاد در پیش رو

امروز اول مهرماه سال نود و چهار مصادف باروز عرفه هست، روز دعا و نیایش. امیدوارم خداوند به همه دوستان و به خانواده عزیزم و دخترای گلم نظر خاص داشته باشند.

فردا روز عید قربان هست. عید بزرگ رو به همه مومنین تبریک میگم.امیدوارم به معنای واقعی عید قربان رو جشن بگیریم و هواهای نفسانیمون رو به قربانگاه ببریم و اسماعیل های درونمون رو ابراهیم گونه قربانی کنیم.

فلسفه قربانی کردن در عید قربان

از جمله آموزه های اسلام برای تکامل و رشد انسان ها، ایثار از جان و مال در راه خداوند یگانه می باشد؛ به این معنا که انسان، همه دارایی ها و امکاناتش را امانتی الهی بداند که باید در طریق بندگی هزینه کند. قربانی کردن نیز نمادی از قطع دلبستگی و وابستگی ها و جلوه ای از ایثار مال و جان در راه محبوب واقعی و رضای خداوند متعال می باشد. البته آنچه که از قربانی کردن و رسیدن به مقام قرب الهی به وسیله ذبح گوسفند، لحاظ شده است قطع علقه های روحی و مالی است که باعث تقوای قلب و طهارت نفس می گردد.

خداوند متعال اصل  قربانی کردن را از شعائر الله دانسته و آن را نشانه ی بزرگداشت و سپاس گزاری مؤمنان بر نعمت هدایت معرفی کرده و قربانی کننده را در گروه و خیل محسنین و نیکوکاران داخل کرده است.

در قرآن کریم آمده است: «وقتی شما قربانی می کنید آنچه که متعلق به خدا است، تقوای شماست نه گوشت و پوست قربانی»[1] بنابراین در قربانی کردن هر چند ظاهر کار سر بریدن است؛ اما واقعیت قضیه نهایت تسلیم، سرسپردگی، عشق و علاقه بنده به مولای خود است؛ و در واقع قربانی کردن نمادی از قربانی کردن هواهای نفسانی و ذبح نفس اماره و نوعی جهاد با نفس در جهت زدودن تعلقات و وابستگی های دنیوی و مادی و رهایی از زندان مال پرستی و دنیاطلبی است.

 

 

عید سعید غدیر رو در پیش داریم. ان شاالله بتوانیم در لحظه لحظه عمرمون پیرو ولایت باشیم. 

کلِمَةُ لا اله الا الله حِصْنی فَمَنْ دَخَلَ حِصْنی اَمِنَ مِنْ عَذابی

کلمه توحید (لا اله الا الله) دژ و حصار محکم من است. هر کس آن را بگوید، داخل حصار من شده و هر کس داخل قلعه و حصار من شود، از عذاب الهی در امان است.

ولایة علی بن ابیطالب حِصْنی فَمَنْ دَخَلَ حِصْنی اَمِنَ مِنْ عَذابی

ولایت علی ابن ابیطالب  دژ و حصار محکم من است.  هر کس داخل قلعه و حصار من شود، از عذاب الهی در امان است.

در جهانی همه شور و همه شر ها علی بشر کیف بشر ربه فیه تجلی و ظهر


عزیزای دل مادر  ماه آخر تابستان خیل مشغله های زیادی داشتیم. عروسی دایی حمید بود .امیدوارم خوشبخت بشن و سعادتمند.

خاله راضیه اینجا بود و نرگسی که وابستگی زیادی به خاله دکترش داره همیشه و همه جا همراهش بود و کلا الگوش رو خاله راضیه قرار داده و میگه میخوام غذا بخورم زیااااد تا زود بزرگ بشم مثل خاله راضیه برم دانشگاه و دکتر بشم.

دو هفته ای هست که هم آبجی راضیه جون و هم آبجی فریده جون رفتن دانشگاهشون. ان شاالله که موفق و سلامت باشند.

نسترن گلی خودش رو برا همه شیرین میکنه با حرکات و رفتارای مهربانانه که داره . ولی متاسفانه هنوز چند تا کلمه بیشتر نمیتونه حرف بزنه  بابا، مامان ، د د ، آب، ننه، الو 

ایشالا عزیزم سلامت باشی همیشه

نرگسم خیلی خانم خانمی میکنه . دخترای گلم عاشق روسری و چادر هستند و دوست دارن همیشه سرشون کنن منم اصلا مانعشون نیستم هیچ جا که یه وقت خدای نکرده رفتاری نشون ندم که باعث زدگی شون از حجاب بشمو خیلی هم تشویقشون میکنم . دخترای گلم ان شاالله تا همیشه حجابتون رو با پیروی از بی بی رقیه حفظ کنید و رهرو راه حضرت زهرا باشید. ان شاالله.

راستی یک ماه و خورده ای میشه که ماشین خریدیم و نرگس و نسترن عاااشق ماشین سواری هستن. وقتی دیگه ماشین رو میزنیم تو پارکینگ دیگه نرگس میگه مامان صدا نکنیداا سورنم خوابه ،بیدار میشه

حرف زیاد هست برای گفتن ولی فرصتم کمه

این چند روزه هم درگیر جمع کردن وسایل هستیم. قراردامون تموم شده و چون اگه خدا بخواد شاید فقط مدت کوتاهی اینجا باشیم فعلا موقتا میریم خونه پدری همسرم که خالیه. ببینم خدا چه میخواد.

چون میخواستم کامپیوتر رو جمع کنم گفتم یه چند مطلبی بنویسم.

امیدوارم هممممه پاییز زیبا ،همراه با شادی و سلامتی و موفقیت داشته باشید.

التماس دعا

نتیجه تصویری برای شکلک یا علی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)